واحد بین الملل فرشتگان دانشگاه آزاد امروز افتتاح می گردد

به گزارش بالیو، واحد بین الملل فرشتگان دانشگاه آزاد اسلامی امروز شنبه 26 بهمن ماه افتتاح می گردد.

واحد بین الملل فرشتگان دانشگاه آزاد امروز افتتاح می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل دکترای مدیریت در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران ، علی مقداری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل فرشتگان با بیان اینکه این واحد امروز شنبه 26 بهمن ساعت 14:30 با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح خواهد شد، گفت: این واحد دانشگاهی مختص ناشنوایان و کم شنوایان است که تا به امروز توانسته مجوز هشت رشته تحصیلی را دریافت کند و از نیمسال دوم سال تحصیلی جاری جذب دانشجو داشته باشد.

رشته های تحصیلی واحد فرشتگان در دوره های کارشناسی و کاردانی است

وی با بیان اینکه جزئیات جذب دانشجو توسط مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اعلام خواهد شد، گفت: رشته های تحصیلی این واحد دانشگاهی شامل نقاشی، عکاسی، گرافیک، معماری داخلی، فناوری اطلاعات، علوم ورزشی و مترجمی زبان در دوره های کارشناسی و کاردانی است.

واحد بین الملل فرشتگان متناسب با استانداردهای جهانی است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل فرشتگان تأکید کرد: این واحد دانشگاهی با موضوع جامعه ناشنوایان و کم شنوایان و با در نظر دریافت امکانات و محیط آموزشی متناسب با استانداردهای جهانی برای دستیابی به یک دانشگاه پویا طراحی شده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 879

به "واحد بین الملل فرشتگان دانشگاه آزاد امروز افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واحد بین الملل فرشتگان دانشگاه آزاد امروز افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید