وعده نخست وزیر یونان درباره دستیابی به رونق مالی از سال آینده

به گزارش بالیو، خبرنگاران: نخست وزیر یونان وعده داد اقتصاد این کشور بحران زده سال آینده از رکود خارج خواهد شد و می تواند به رشد مالی پیش از شروع بحران دست یابد.

وعده نخست وزیر یونان درباره دستیابی به رونق مالی از سال آینده

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس؛ آنتونیس ساماراس نخست وزیر یونان در حالی قول داده است که رکود اقتصادی این کشور طی سال 2014 میلادی به خاتمه خواهد رسید که دولت آتن در شش ماه اخیر همیشه با کاهش رشد اقتصادی و رکود روبرو شده است.

در شش سال گذشته ارزش فراوری ناخالص داخلی یونان بیش از 20 درصد کاهش یافته است. نخست وزیر یونان در سخنانی در یک نمایشگاه تجاری در شهر تسالونیکی دومین شهر بزرگ این کشور توضیح داد، کوشش های زیادی برای خارج کردن کشور از بحران اجرا شده و میزان درآمدهای بودجه سال جاری بیش تر از هزینه های خواهد بود.

یونان امیدوار است تا بتواند نظر وام دهندگان بین المللی را برای کاهش بدهی های این کشور جلب کند. یونان بدهکارترین کشور عضو یورو به شمار می رود. این کشور در سال 2010 میلادی مجبور شد برای رهایی از خطر ورشکستگی اقتصادی بسته نجات اقتصادی را از وام دهندگان بین المللی دریافت نموده و در مقابل متعهد به اجرای اصلاحات شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 315

به "وعده نخست وزیر یونان درباره دستیابی به رونق مالی از سال آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده نخست وزیر یونان درباره دستیابی به رونق مالی از سال آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید