پارک ساحلی سیمرغ کیش؛ تفرجگاهی در جنوب ایران

به گزارش بالیو، جزیره کیش یکی از جزایر زیبایی بوده که در حاشیه خلیج فارس و در کنار تنب عظیم و کوچک واقع شده است. این جزیره آنقدر زیبایی داشته که مسافران داخلی و خارجی بسیاری را به خود جذب می نماید. یکی از مکانهای زیبا و طبیعی این جزیره، پارک سیمرغ کیش هست؛ پارکی که در جنوب شرقی جزیره کیش و در کنار مجموعه دلفیناریوم کیش واقع شده است. با ما در این مقاله جذاب و خواندنی همراه شوید تا شما را از آدرس پارک ساحلی سیمرغ کیش و همچنین تفریحات پارک ساحلی سیمرغ کیش مطلع کنیم.

پارک ساحلی سیمرغ کیش؛ تفرجگاهی در جنوب ایران

جاذبه ای تفریحی و زیبا

پارک دیدنی سیمرغ در میان دو جاده دنیا و جاده دوچرخه سواری است. این پارک بی مثال جزیره کیش مساحتی بیش از 15 هزار متر مربع دارد، در امتداد ساحل قرار گرفته و زیبایی خاص و چشم اندازی بی نظیر دارد. در این پارک فضای بسیاری به بچه ها اختصاص داده شده است، بطوریکه با فراغ بال می توانید کودک دلبند خود را به این فضای بازی ببرید. در این پارک علاوه بر زمین بازی بچه ها، زمین های ورزشی نیز قرار دارند؛ زمین ورزش بدمینتون، پینگ پنگ و پیست اسکیت. اگر در جزیره کیش بدنبال پارکی با امکانات ویژه و فضایی مناسب هستید، می توانید به پارک بی نظیر سیمرغ بروید.

این پارک دیدنی مکانی مناسب برای گذراندن اوقات فراغت گردشگران کیش هست. پارک سیمرغ کیش یکی از پارکهای ساحلی کیش و خاورمیانه بوده و مانند دیگر پارکهای ساحلی دنیا، دارای امکانات تفریحی و گردشگری مناسب است. این پارک یکی از پارک های زیبا با امکانات ویژه است که نه تنها برای بزرگسالان، بلکه برای بچه ها لذت بخش و شادی آور هست. پس، دیدن این پارک زیبا را از دست ندهید و در کنار خانواده و عزیزانتان از این پارک ساحلی بازدید نموده و اوقاتی شاد را در کنار هم سپری کنید.

آدرس: جنوب شرقی کیش و همسایگی دلفیناریوم

در ادامه بخوانیدمراکز تفریحی کیش | مراکز تفریحی کیش را بیشتر بشناسیدسفر به کیش | خوشگذرانی در کیش را از دست ندهید!منبع: همگردی
انتشار: 19 اسفند 1399 بروزرسانی: 19 اسفند 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1609

به "پارک ساحلی سیمرغ کیش؛ تفرجگاهی در جنوب ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک ساحلی سیمرغ کیش؛ تفرجگاهی در جنوب ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید