پروازهای مسافری بین ایران و عمان 2 برابر می گردد

به گزارش بالیو، خبرنگاران: ایران و عمان یادداشت تفاهمی را به امضا رساندند که به موجب آن تعداد پروازها بین دو کشور از 14 پرواز به 30 پرواز در هفته افزایش می یابد.

پروازهای مسافری بین ایران و عمان 2 برابر می گردد

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی عمان تریبیون، ایران و عمان روز پنجشنبه یادداشت تفاهمی را به امضا رساندند که به موجب آن تعداد پروازها بین دو کشور در هر دو جهت از 14 پرواز به 30 پرواز در هفته افزایش می یابد.

این موافقتنامه توسط محمد بن ناصر الضبی، مدیر نهاد عمومی هوانوردی عمان و علیرضا جهانگیریان، معاون وزیر راه و شهرسازی ایران و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به امضا رسید.

الضبی گفت، این سومین یادداشت تفاهمی است که پس از امضای موافقتنامه خدمات هوایی در سال 1994، بین دو کشور به امضا می رسد.

وی اضافه کرد: با یادداشت تفاهمی که امروز امضا شد، ما تعداد پروازها را در هر دو جهت از 14 پرواز به 30 پرواز در هفته افزایش دادیم. این توافق برای پروازهای مسافربری است. برای پروازهای باری محدودیتی از نظر نوع و تعداد وجود ندارد.

شرکت های هوایی ایرانی که در این یادداشت تفاهم به آنها اشاره شده و از این توافق منتفع خواهند شد عبارتند از هواپیمایی آتا، هواپیمایی قشم، ایران ایر و هواپیمایی آسمان.

پروازهای جدید بین شهرهای مسقط و مشهد، مسقط و اصفهان و مسقط و شیراز انجام خواهد شد.

مدیر بخش صنایع و برنامه ریزی هواپیمایی عمان گفت شرکت وی اکنون می تواند به چند مقصد مختلف در ایران پرواز کند و تصمیمات لازم در مورد انتخاب جهتها به زودی اتخاذ خواهد شد.

الضبی اضافه کرد سوای این موضوع، به دلیل روابط خوب بین دو کشور، کارشناسان بخش هوانوردی دو طرف به کشورهای یکدیگر سفر نموده اند و بعضی از کارشناسان ایرانی در دوره هایی که در عمان برگزار می گردد پذیرفته شده اند.

118

منبع: تسنیم
انتشار: 11 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 298

به "پروازهای مسافری بین ایران و عمان 2 برابر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروازهای مسافری بین ایران و عمان 2 برابر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید