کاهش 3 درصدی تردد در محور های مواصلاتی استان کرمانشاه

به گزارش بالیو، معاون فنی و راه های روستایی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت : در نیمه نخست امسال تردد وسایل نقلیه در محور های مواصلاتی استان کرمانشاه نسبت به پارسال 3 درصد کاهش داشته است.

کاهش 3 درصدی تردد در محور های مواصلاتی استان کرمانشاه

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از کرمانشاه، سید زاهدین چشمه خاور معاون فنی و راه های روستایی گفت : براساس اطلاعات دوربین های نظارت تصویری و سامانه های هوشمند تردد شمار از ابتدای امسال 72 میلیون و 624 هزار خودرو در محور های مواصلاتی استان کرمانشاه تردد داشته اند که نسبت به پارسال با تردد 74 میلیون و 726 هزار خودرو شاهد کاهش 3 درصدی تردد هستیم.

او گفت : محدودیت های اعلامی تردد بر مبنای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در ورود و خروج از شهر های گروه قرمز و نارنجی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی از طریق هموطنان باعث شده است که تردد وسایل نقلیه سبک در نیمه نخست امسال 61 میلیون 461 هزار خودرو باشد در صورتی که در پارسال تردد جاده ای 62 میلیون و 686 هزار خودرو بوده و این آمار خبر از کاهش 2 درصدی تردد جاده ای می دهد.

چشمه خاور افزود: تردد وسایل نقلیه سنگین ثبت شده از طریق دوربین های تردد 11 میلیون و 162 هزار تردد است که نسبت به مدت مشابه پارسال 9 درصد کاهش داشته است.

معاون فنی و راه های روستایی گفت: بیشترین تردد در محور بیستون کرمانشاه با 4 میلیون تردد و کمترین تردد در محور گیلانغرب به سومار با 34 هزار تردد ثبت شده است.

چشمه خاور افزود: هموطنان می توانند برای دریافت اطلاعات راه ها و آخرین شرایط محور های مواصلاتی با شماره های 141مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای تماس بگیرند .

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1988

به "کاهش 3 درصدی تردد در محور های مواصلاتی استان کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 3 درصدی تردد در محور های مواصلاتی استان کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید