جزییات وام 150 میلیونی نوسازی تاکسی های فرسوده ، کارمز و بازپرداخت این وام ها به چه شکل است؟

به گزارش بالیو، مدیر نوسازی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از آغاز پرداخت وام 150 میلیونی نوسازی تاکسی در شهر تهران خبر داد.

جزییات وام 150 میلیونی نوسازی تاکسی های فرسوده ، کارمز و بازپرداخت این وام ها به چه شکل است؟

به گزارش خبرنگاران، امین رهبر در مورد جزئیات وام 150میلیونی نوسازی تاکسی های فرسوده تهران توضیح داد: شهرداری تهران از منابع داخلی خود تسهیلاتی را برای نوسازی تاکسی های فرسوده با مشارکت صندوق کارآفرینی امید فراهم کرده است و تاکسیرانان برای دریافت تسهیلات با مراجعه به اداره نوسازی سازمان تاکسیرانی باید نسبت به ثبت نام اقدام کنند که متناسب با زمان ثبت نام برای تشکیل و تکمیل پرونده بانکی، به صندوق کارآفرینی امید برای بهره مندی از تسهیلات معرفی می شوند.

جزییات این تسهیلات را از زبان مدیر نوسازی مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران بخوانید:

  • تسهیلات 150 میلیون تومانی با کارمزد 8 درصد و بازپرداخت 60 ماهه با سه ماه تنفس از ابتدای شهریورماه سال جاری برای نوسازی تاکسی ها آغاز شده است.
  • ضامن این تسهیلات یک برگ چک صیادی و سند خودرو است که اجازه فروش خودرو را تا پایان پرداخت اقساط که 5 سال می شود، نخواهد داشت.
  • قرارداد شهرداری تهران با صندوق کارآفرینی امید برای نوسازی تاکسی های فرسوده مبلغ 1500 میلیارد تومان است، این قرارداد از اول شهریورماه عملیاتی شده و با این مبلغ می بایست 10 هزار دستگاه تاکسی را در یک سال نوسازی کرد.
  • براساس برنامه ریزی های اجرا شده می بایست ماهانه حداقل یکهزار پرونده بانکی در صندوق کارآفرینی امید تشکیل دهیم تا متقاضیان بتوانند وام را دریافت کنند.
  • فعلا تنها خودرویی که توانسته مجوز شماره گذاری تاکسی را اخذ کند، سمند سورن بوده است.
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 شهریور 1402 بروزرسانی: 3 شهریور 1402 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 2410

به "جزییات وام 150 میلیونی نوسازی تاکسی های فرسوده ، کارمز و بازپرداخت این وام ها به چه شکل است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات وام 150 میلیونی نوسازی تاکسی های فرسوده ، کارمز و بازپرداخت این وام ها به چه شکل است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید