گزارش سفرهای خارجی مدیران شهری به شورای شهر ارائه گردد

به گزارش بالیو، یک عضو شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم ارائه گزارش سفرهای خارجی در مجموعه مدیریت شهری تأکید کرد.

گزارش سفرهای خارجی مدیران شهری به شورای شهر ارائه گردد

به گزارش خبرنگاران، حبیب کاشانی در پنجاه و سومین جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکری گفت: در خصوص موضوع استقبال از بهار آقای عباسی مطلبی را عنوان کردند که به نظرم باید مورد توجه قرار گیرد. قطعا کار سختی نیست که بر روی خودروهای حمل زباله همانند سال های گذشته بنر یک متری نصب گردد که حس بهار و سال نو را به شهروندان منتقل کند.

وی اضافه نمود: امروز 22 اسفند است و همه ما در محلات این شهر زندگی می کنیم. بهتر است که حس بهار به شهروندان در این ایام منتقل گردد. قطعا نصب بنر بر روی خودروهای حمل زباله که تصویری از گل و گیاه نیز به همراه دارند حس خوبی را به شهروندان منتقل می نمایند و این کمترین کار ممکن است. بی تردید همه در حال کوشش و زحمت هستند اما نماد و منظر بیرونی آن باید در مقابل چشم شهروندان باشد. قطعا این موضوع به لحاظ انتقال حس آمدن بهار تأثیرگذاری بسیاری دارد.

کاشانی در بخش دیگری از تذکر خود به موضوع سفرهای خارجی در مجموعه مدیریت شهری اشاره نمود و اضافه نمود: هفته گذشته هنگام سفر به نجف چند تن از همکاران به نمایشگاه اکسپو دوبی می رفتند فارغ از اینکه این کار با پول شخصی و یا غیرشخصی بوده، کمیته ای در داخل شهرداری وجود دارد ویژه سفرهای خارجی که در آن دو عضو شورا نیز حضور دارند. لذا درخواست می کنم که این کمیته که مسئول این کار است در خصوص اعزام ها و سفرهای خارجی گزارشی ارائه دهد و به سوالات مطرح شده پاسخ داده گردد.

به گزارش خبرنگاران، مهدی چمران ریاست شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به تذکر کاشانی در خصوص سفرهای خارجی در مدیریت شهری گفت: در خصوص سفر آقای زاکانی شهردار تهران تماسی که با بنده داشتند خواهش کردم گزارش سفر را یا با حضور در صحن شورا شرح دهند یا به صورت کتبی به شورا ارائه دهند که قطعا شیوه کتبی مستندتر است تا این گزارش را برای همه اعضا نیز ارسال کنیم.

وی اضافه نمود: شرحاتی که شهردار تهران دادند نشان می داد سفر خوب و موثری بوده است. سفر شهردار تهران به کشور مسلمان همانند تاجیکستان که فارسی زبان هم هستند و علایق شدیدی به کشور ما دارند می تواند موثر و مفید باشد. بی تردید طبق قانون هر سفری که انجام می گردد چه به وسیله اعضای شورا و چه شهرداری باید گزارش آن به شورا ارائه گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 2157

به "گزارش سفرهای خارجی مدیران شهری به شورای شهر ارائه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش سفرهای خارجی مدیران شهری به شورای شهر ارائه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید