گواردیولا: وقتی فقط یک دوربین وجود داشت، همه چیز آسان تر بود، مطمئنم آرتتا در آرسنال پیروز می گردد

به گزارش بالیو، پپ گواردیولا بیش از نگرانی بابت از دست دادن کمکش، دلواپس جدال با لسترسیتی است.

گواردیولا: وقتی فقط یک دوربین وجود داشت، همه چیز آسان تر بود، مطمئنم آرتتا در آرسنال پیروز می گردد

به گزارش خبرنگاران، پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل لسترسیتی در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس از دشواری های این جدال و جدایی آرتتا، یاری مربی آبی ها سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی در این باره گفت: آرتتا در لندن است و به امضای قرارداد با آرسنال رسید . او دیروز و امروز در تمرینات حضور نداشت. از جزئیات قرارداد اطلاعی ندارم. میکل می خواست به آنجا برود و شما نمی توانید چنین چیزی را متوقف کنید. مایل بود رویاهایش را دنبال کند و آرسنال بخشی از دوران حرفه ای اش است. برایش بهترین ها را آرزو می کنیم و تقریبا مطمئنم کار بزرگی در آنجا انجام خواهد داد.

او درباره شرایط تیمش اضافه نمود: آگوئرو و استونز در تمرین حضور داشتند اما سیلوا غایب بود. آن ها 2 جلسه با تیم تمرین کردند. با کادری که دارم ادامه خواهیم داد. کسی را اضافه نمی کنم چون می توانیم با همین کادر ادامه دهیم. هنوز بازی های زیادی پیش رو داریم. فاصله ای که با تیم های بالاتر یا پایین تر خود در جدول داریم، ممکن است در چند هفته و به خصوص در این بازه زمانی تغییر کند. باید کاری که می توانیم را انجام دهیم.لستر کیفیت بالایی دارد و خوب بازی می نماید. تیم شگفت انگیزی هستند و سال گذشته هم فکر می کردم برای حضور در 4 تیم بالایی می جنگند.مالکان هزینه زیادی می نمایند. مردم هم بی تاب تر شده اند و می خواهند نتایج خوب سریع اتفاق بیفتد. زندگی همین است. در گذشته که فقط یک دوربین وجود داشت، همه چیز آسان تر بود اما حالا همه چیز بسیار زیاد فرق نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 730

به "گواردیولا: وقتی فقط یک دوربین وجود داشت، همه چیز آسان تر بود، مطمئنم آرتتا در آرسنال پیروز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: وقتی فقط یک دوربین وجود داشت، همه چیز آسان تر بود، مطمئنم آرتتا در آرسنال پیروز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید