یووه - میلان؛ با حضور تماشاگران، اما در شرایط خاص

به گزارش بالیو، باشگاه یوونتوس بیان کرد که ملاقات این تیم برابر میلان در جام حذفی با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

یووه - میلان؛ با حضور تماشاگران، اما در شرایط خاص

با ما همراه باشید و با تور زمستان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شیوع ویروس کرونا به یکی از دردسرهای بزرگ در جهان تبدیل شده و حالا فوتبال و به خصوص رقابت های کشور ایتالیا را نیز تحت تاثیر قرار داده است. در چند روز گذشته بازی های حساسی به دلیل گسترش این ویروس لغو شده بود که مهم ترین آن به دربی حساس ایتالیا و بازی بین دو تیم یوونتوس و اینتر باز می گشت.

در همین رابطه یوونتوس چهارشنبه شب و در چهارچوب بازی مرحله برگشت رقابت های کوپا ایتالیا میزبان میلان خواهد بود؛ ملاقاتی که در بازی رفت با تساوی 1-1 انتها یافته بود.

طی روزهای اخیر شایعاتی درباره احتمال لغو این بازی و یا عدم حضور تماشاگران در آن به گوش می رسید اما لحظاتی پیش باشگاه یوونتوس بیان کرد ملاقات روز چهارشنبه این تیم مقابل میلان از سری رقابت های دور برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. اما به دلیل شیوع ویروس کرونا این باشگاه برای ورود طرفداران محدودیت هایی تدارک دیده است که طبق اعلام این باشگاه طرفداران ساکن در بعضی ایالت های ایتالیا اجازه حضور در ورزشگاه را ندارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 941

به "یووه - میلان؛ با حضور تماشاگران، اما در شرایط خاص" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یووه - میلان؛ با حضور تماشاگران، اما در شرایط خاص"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید