یک میلیون مبتلا به کرونا ظرف 2 هفته در آمریکا

به گزارش بالیو، با شدت دریافت بحران ویروس کرونا در آمریکا، بازه زمانی ابتلای یک میلیون تن به این بیماری در این کشور، از سه ماه (در ابتدای ورود کووید-19) به 2 هفته کاهش یافته است.

یک میلیون مبتلا به کرونا ظرف 2 هفته در آمریکا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین جهت را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

تارنمای بخش عربی سی ان ان صبح پنجشنبه گزارش داد، به همین دلیل، مقام های بهداشتی آمریکا اعلام کردند، تنها در 24 ساعت گذشته، یکهزار تن دیگر جان خود را در نتیجه ابتلا به کووید-19 از دست داده اند.

با توجه به اینکه پس از گذشت 99 روز از ثبت نخستین مورد ابتلا به کرونا در آمریکا در 21 ژانویه 2020 (1 بهمن 98)، تعداد مبتلایان به این بیماری به یک میلیون تن رسید، اما به دلیل شیوع سریع کووید 19، این رقم (یک میلیون مبتلا) در 2 هفته اخیر اجرا شده است.

این گزارش می افزاید: 43 روز زمان لازم بود تا شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا به 2 میلیون تن برسد و پس از 28 روز و هشتم ژوئیه (18 تیرماه) شمار مبتلایان به کووید-19 در سراسر ایالات متحده به 3 میلیون تن افزایش یافت و چیزی نمانده است که تنها پس از گذشت 2 هفته از آن روز شمار مبتلایان به چهار میلیون نفر برسد.

بنا بر داده های دانشگاه جانز هاپکینز تا چهارشنبه شب، بیش از سه میلیون و 940 هزار نفر در آمریکا به کرونا مبتلا شده اند و بیش از 142 هزار نفر نیز بر اثر این بیماری جان باخته اند.

بعضی از ایالات های آمریکا همچنان رکوردار موارد ابتلا به ویروس کرونا هستند و براساس داده های دانشگاه جان هاپکنز، روز چهارشنبه دستکم 41 هزار و 381 مورد جدید ابتلا به کرونا در ایالات متحده ثبت شد.،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1255

به "یک میلیون مبتلا به کرونا ظرف 2 هفته در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک میلیون مبتلا به کرونا ظرف 2 هفته در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید