اردوی مجازی راهیان نور در بستر شبکه شاد برگزار می شود

به گزارش بالیو، خبرنگاران/فارس مدیرکل آموزش وپرورش فارس اظهار داشت که با توجه به شرایط شیوع کرونا از یک سو و اهمیت برگزاری اردوی راهیان نور، این برنامه ارزشمند معنوی، امسال به شیوه مجازی و با استفاده از بستر شبکه شاد، برگزار می شود.

اردوی مجازی راهیان نور در بستر شبکه شاد برگزار می شود

فرهاد اسماعیلی سه شنبه 5 اسفند در مراسم افتتاحیه اردوی مجازی راهیان نور دانش آموزی فارس گفت: باتوجه به شیوع بیماری کرونا اردوی راهیان نوردانش آموزی امسال به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

او اضافه نمود: باتوجه به اهمیت اردوی راهیان نور و اثر تربیتی آن بر روی دانش اموزان در بعد معنوی، این اردو در 2 نوبت و 2 روز برای دانش آموزان پایه دهم و یازدهم و دانش آموزان پایه دوازدهم و سیزدهم برگزار خواهد شد.

اسماعیلی اظهار داشت: در این 2 روز راویان تربیتی با حضور در مناطق جنگی برنامه های زنده ای را در بستر شبکه شاد به صورت هدفمند برای تمام دانش آموزان اجرا خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: از مزایای این اردو این است که محدودیتی برای دانش اموزان وجود ندارد و تمام دانش آموزان می توانند در آن شرکت کنند.

اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هر تمدن دارای نشانه ها و نمادهایی است و خوشبختانه از مظاهر اصلی تمدن و فرهنگ اسلامی ما شهدا هستند، بیان نمود: کسی می تواند به اوج ایثار یعنی شهادت برسد که از راستا تربیتی درست عبور کند که اردوی راهیان نور از تبیین کننده های این راه درست است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس گفت: راستا تربیتی شهدا در دنیا تبدیل به الگویی شده که همه کشورهای دنیا را نگران کرده و این مسئله قابل افتخار و در خور ستایش است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1643

به "اردوی مجازی راهیان نور در بستر شبکه شاد برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوی مجازی راهیان نور در بستر شبکه شاد برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید