برگزاری مجازی نوزدهمین مسابقات ملی مهارت در زنجان

به گزارش بالیو، خبرنگاران/زنجان مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان گفت: نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت با توجه به شرایط کرونا به صورت مجازی برگزار می شود.

برگزاری مجازی نوزدهمین مسابقات ملی مهارت در زنجان

محمدرضا انصاری در گفت وگو با خبرنگاران، در رابطه با نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت، اظهار کرد: با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا، مرحله نخست نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته های فناوری اطلاعات طی تیرماه امسال به صورت مجازی برگزار می شود.

وی در رابطه با آدرس الکترونیکی برگزاری نوزدهمین مسابقات ملی مهارت، اضافه نمود: مرحله نخست نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در مرکز مهارت آموزی الکترونیکی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به نشانی http://eskill.ir برگزار می شود.

این مسئول در رابطه با زمان برگزاری آزمون های نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت، شرح داد: آزمون رشته فناوری های وب 17 و 18 تیر، رشته مدیریت سیستم های تحت شبکه و پردازش ابری 22 تیر، توسعه نرم افزارهای موبایل و راهکارهای نرم افزاری برای کسب و کار و امنیت سایبری 24 و 25 تیرماه امسال برگزار می شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت: گفتنی است شرکت کنندگان در نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت می توانند با مراجعه به سامانه مذکور از نحوه و شرایط آزمون مطلع شده و در زمان مشخص شده در آزمون شرکت کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1852

به "برگزاری مجازی نوزدهمین مسابقات ملی مهارت در زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مجازی نوزدهمین مسابقات ملی مهارت در زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید