الخلیفی: به خاطر شکست فرانسه و امباپه غمگینم (تور فرانسه ارزان)

به گزارش بالیو، جام جهانی شب گذشته به آرژانتین رسید و این تیم در دیداری تماشایی توانست پس از تساوی 3-3 در 120 دقیقه بازی و در ضربات پنالتی فرانسه را شکست دهد. جدای از اینکه جام به چه تیمی رسید، پی اس جی را می تواند برنده بزرگ جام دانست. تیمی که دو ستاره اول و برتر فینال یعنی لیونل مسی و امباپه را در اختیار دارد.

الخلیفی: به خاطر شکست فرانسه و امباپه غمگینم (تور فرانسه ارزان)

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

ناصر الخلیفی، رئیس پی اس جی، در انتها بازی گفت: این برترین فینال تاریخ ادوار جام جهانی بود. من رئیس یک باشگاه فرانسوی هستم و طبعا طرفدار فرانسه بودم. به خاطر کیلیان امباپه غمگینم، ولی او سال های زیادی را پیش رو دارد و می تواند بعد ها این شکست را جبران کند. بعلاوه برای مسی خوشحالم، چون او شایسته فتح جام بود. اگر دست من بود، به هر دو بازیکن یک جام قهرمانی می دادم.

الخلیفی ادامه داد: پی اس جی به عنوان یک باشگاه در این جام همه رکورد ها را شکست و من نسبت به بازیکنان ملی پوش مان در این جام احساس غرور می کنم. اشرف هم با مراکش عالی بود و چهارم شد. حفظ مسی و امباپه؟ البته که ما هر دو بازیکن برتر حال حاضر جهان را حفظ خواهیم کرد. در خصوص مسی حرف بیشتری نمی زنم و همین را بگویم که از قبل با هم توافق نموده ایم که پس از جام جهانی در خصوص تمدید قرارداد حرف بزنیم.

منبع:ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 2 دی 1401 بروزرسانی: 2 دی 1401 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 2307

به "الخلیفی: به خاطر شکست فرانسه و امباپه غمگینم (تور فرانسه ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الخلیفی: به خاطر شکست فرانسه و امباپه غمگینم (تور فرانسه ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید