امروز، آخرین مهلت انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد

به گزارش بالیو، انتخاب رشته پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 دانشگاه آزاد اسلامی آخر وقت امروز سرانجام می پذیرد.

امروز، آخرین مهلت انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد

به گزارش ، بنا بر اعلام قبلی مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، داوطلبان شرکت نماینده در آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 که براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده اند و علاقه مند به انتخاب رشته محل های دایر در دانشگاه آزاد اسلامی هستند، تا آخر وقت امروز فرصت دارند با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه سازمان سنجش با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

به داوطلبان توصیه می گردد، ابتدا دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی، نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

داوطلبان ضروری است پس از انتخاب رشته محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ نمایند.

انتخاب رشته پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد 1400 دانشگاه آزاد اسلامی از روز چهارشنبه 10 شهریور شروع شد و تا امروز آدینه 19 شهریور ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1916

به "امروز، آخرین مهلت انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز، آخرین مهلت انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید