آموزش و پرورش: انتشار گاز فلفل دلیل بدحالی دانش آموزانی اصفهان بود

به گزارش بالیو، تسنیم نوشت: رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: دلیل بدحالی دانش آموزان مدرسه پیغام شاهد ناحیه یک شهر اصفهان تعیین شد و بازهم پای شیطنت دانش آموزی در میان بود.

آموزش و پرورش: انتشار گاز فلفل دلیل بدحالی دانش آموزانی اصفهان بود

جلال سلمانی رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی این اداره کل گفت: در مورد اتفاقات روز گذشته مدرسه پیغام شاهد ناحیه یک شهر اصفهان پس از آنالیز های دقیق معین شد که یکی از دانش آموزان به واسطه انتشار گاز فلفل در فضا باعث بدحال شدن تعدادی از دانش آموزان ابن آکادمی شده است.

وی ادامه داد: یکی از دانش آموزان این مدرسه با استفاده از اسپری فلفل موجب شد تا بوی این اسپری در قسمتی از فضای آکادمی استشمام گردد و موجب نگرانی تعدادی از دانش آموزان شد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: از آنجایی که سلامت کلیه دانش آموزان حاضر در مدرسه برای عوامل مدرسه ارجحیت دارد، مسئولان مدرسه بلافاصله با اورژانس تماس گرفته تا از سلامت کلیه دانش آموزان اطمینان حاصل نمایند.

وی بیان نمود: دانش آموز مذکور شناسایی شده و تمامی دانش آموزان باحال خوبی روانه منزل شدند.

سلمانی گفت: خانواده بزرگ آموزش و پرورش استان اصفهان به ویژه دانش آموزان و والدین از توجه به اخبار کذب و شایعاتی که باهدف ایجاد دلهره، استرس و سلب اعتماد از محیط آموزشی در حال انتشار است پرهیز کرده و اخبار مربوط به مدارس را به وسیله مسیر های ارتباطی معتبر پیگیری نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 16 اسفند 1401 بروزرسانی: 16 اسفند 1401 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 2344

به "آموزش و پرورش: انتشار گاز فلفل دلیل بدحالی دانش آموزانی اصفهان بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش و پرورش: انتشار گاز فلفل دلیل بدحالی دانش آموزانی اصفهان بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید