اِمری: شانس آرسنال و والنسیا برای صعود هنوز 50 - 50 است، در مستایا کار خیلی دشواری خواهیم داشت

به گزارش بالیو، اونای امری، سرمربی آرسنال با وجود فزونی شاگردانش مقابل والنسیا، می گوید شانس صعود هر دو تیم به فینال هنوز برابر است.

اِمری: شانس آرسنال و والنسیا برای صعود هنوز 50 - 50 است، در مستایا کار خیلی دشواری خواهیم داشت

به گزارش خبرنگاران، اونای اِمری در پی فزونی 3 بر یک شب گذشته (پنجشنبه) تیم تحت هدایتش مقابل والنسیا در دور رفت از مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ اروپا، به شبکه تلویزیونی بی تی اسپورت گفت: در بازی رفت به دنبال دریافت نتیجه خوبی بودیم، چون می دانستیم که در بازی برگشت در مستایا کار دشواری خواهیم داشت. پس از دریافت گل اول بازی از والنسیا، با آرامش و اشتیاقی که داشتیم، واکنش خیلی خوبی از خود نشان دادیم. ما از موقعیت های مان استفاده لازم را بردیم و گل هایی که در نیمه اول به ثمر رساندیم به ما اعتمادبه نفس داد.

وی اضافه نمود: ما می خواستیم این بازی را با بسته نگه داشتن دروازه مان و با برد به انتها ببریم. گل سومی هم که در دقایق انتهای بازی به ثمر رساندیم، برای مان خیلی مهم بود، اما شانس هر دو تیم برای صعود هنوز 50 - 50 است. والنسیا تیم خوبی است. آنها در خطوط دفاع و هافبک با بازیکنان قدرتمندی که دارند، خوب بازی کردند. والنسیا روی ضربات آغاز مجدد خوب کار می نماید و ما از همین نقطه ضربه خوردیم و به دردسر افتادیم.

سرمربی اسپانیایی آرسنال صحبت های خود را این طور به انتها برد: ما به کارمان روی مواردی که می توانیم پیشرفت کنیم، ادامه خواهیم داد، اما روی هم رفته می توانیم به عملکردمان در طول 90 دقیقه این بازی افتخار کنیم و راضی باشیم. اکنون باید خودمان را به همین شکل برای بازی برگشت آماده کنیم، چون می دانیم در استادیوم مستایا کار خیلی دشواری خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 208

به "اِمری: شانس آرسنال و والنسیا برای صعود هنوز 50 - 50 است، در مستایا کار خیلی دشواری خواهیم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اِمری: شانس آرسنال و والنسیا برای صعود هنوز 50 - 50 است، در مستایا کار خیلی دشواری خواهیم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید