تورس: چلسی دردسر بزرگی برای سیتی است

به گزارش بالیو، هافبک اسپانیایی منچسترسیتی ملاقات با چلسی را بسیار سخت و حساس توصیف کرد.

تورس: چلسی دردسر بزرگی برای سیتی است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از دیلی میل، ، منچسترسیتی شنبه شب در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف چلسی خواهد رفت و شاگردان پپ گواردیولا امیدوار در پی کسب اولین جام تاریخ لیگ قهرمانان اروپای منچسترسیتی هستند.

فران تورس هافبک سیتی پیش از این ملاقات گفت: اگر می خواهید بهتر باشید، باید با برترین ها کار کنید و من خیلی راضی هستم که با پپ گواردیولا در منچسترسیتی کار می کنم.

گواردیولا بر اساس موفقیت هایش به طور کلی و نتایجی که با سیتی به دست آورده است، اکنون برترین مربی دنیا است. اول از همه این را می توان در نگرش او نسبت به بازیکنان، سهم او در پیشرفت هر بازیکن و کوشش برای یاری به تیم مشاهده کرد. اگر او به نیم ساعت دیگر احتیاج داشته باشد تا چیزی را برای شما شرح دهد، آن نیم ساعت را پیدا می نماید. او با فوتبال زندگی می نماید و تمام وقت خود را به فوتبال اختصاص می دهد و این همانطور که به نظر من می رسد تفاوت اصلی او با دیگران است. او به من آموخت که تقریباً در تمام پست ها بازی کنم. اگر یک بازیکن همه کاره باشد بهتر است و شانس بیشتری برای حضور در ترکیب دارد. من هنوز هم هر روز از او یاد می گیرم.

او درباره ملاقات با چلسی هم گفت: بازی با چلسی واقعا بسیار سخت است و خیلی ملاقات دشواری در پیش داریم و باید بگویم هر بار با این تیم بازی کردیم بازی سختی بوده است و این بازی مثل یک سردرد واقعی است.

گواردیولا این فصل با منچسترسیتی با 12 امتیاز بالاتر از نزدیکترین رقیب (منچستر یونایتد) در جدول قهرمان لیگ برتر شد. این مربی اسپانیایی بعلاوه به نام برترین مربی سال لیگ برتر انتخاب شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1843

به "تورس: چلسی دردسر بزرگی برای سیتی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورس: چلسی دردسر بزرگی برای سیتی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید