بازی موبایل فاینال فانتزی 7 اواسط شهریور ماه عرضه می گردد

به گزارش بالیو، کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) به تازگی از تاریخ انتشار بازی موبایلی Final Fantasy 7: Ever Crisis رونمایی نموده است.

بازی موبایل فاینال فانتزی 7 اواسط شهریور ماه عرضه می گردد

فاینال فانتزی 7 از زمانی که با استقبال دنیای روی پلی استیشن 1 روبه رو شد، دنیا گسترده ای از بازی های اسپین آف، یک فیلم انیمیشنی و رمان های مرتبط را ایجاد نموده است. از طرفی انتشار بازسازی این اثر منجر به تمرکز مجدد روی میدگار و ساکنان آن در سال های اخیر شده است. Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion زمستان گذشته این بازی کلاسیک را به کنسول ها آورد و سال آینده شاهد ادامه حماسه بازسازی نسخه هفتم با بازی Final Fantasy 7: Rebirth خواهیم بود.

در همین حال، مجموعه کوچکی از اسپین آف های فاینال فانتزی 7 برای یاری به آسان تر کردن انتظار برای Final Fantasy 7: Rebirth برای هواداران پروپاقرص آن معرفی گردید. در حالی که بازی چند نفره و بتل رویال Final Fantasy 7: The First Soldier کمتر از دو سال پس از عرضه در نوامبر 2021 کنار گذاشته شد، یک بازی موبایلی دیگر هنوز در آستانه انتشار خود در اواخر امسال است.

این بازی برای اولین بار در کنار The First Solider و نسخه پلی استیشن 5 بازسازی نسخه اصلی در فوریه 2021 معرفی گردید. Ever Crisis به وسیله یکی از خالقان قدیمی فاینال فانتزی یعنی تتسویا نومورا (Tetsuya Nomura) کارگردانی شده است. بر اساس گزارش ها، Ever Crisis علاوه بر زنده کردن داستان هایی مرتبط با کلود، زک و تعداد بی شماری دیگر از شخصیت های دوست داشتنی فاینال فانتزی 7، با کاوش در سال های اولیه سفیروث به عنوان عضوی از نیروهای نخبه SOLDIER، به پس زمینه این شخصیت شرور می پردازد. به نظر می رسد که Ever Crisis می تواند راهی سرگرم نماینده برای هواداران باشد تا با داستان های فاینال فانتزی 7 قبل از Rebirth آشنا شوند و بازیکنان فقط باید چند هفته دیگر منتظر بمانند تا آن را تجربه نمایند.

بازی Final Fantasy 7: Ever Crisis در تاریخ 7 سپتامبر (16 شهریور) امسال برای اندروید و iOS در دسترس قرار خواهد گرفت. بازیکنان اکنون می توانند برای بازی پیش ثبت نام نمایند تا زمانی که بازی ماه آینده عرضه شد، مستقیما وارد اکشن آن شوند.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 مرداد 1402 بروزرسانی: 24 مرداد 1402 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 2406

به "بازی موبایل فاینال فانتزی 7 اواسط شهریور ماه عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی موبایل فاینال فانتزی 7 اواسط شهریور ماه عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید