باشگاه های پرسپولیس و استقلال تا پائیز واگذار می شوند

به گزارش بالیو، معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: کار واگذاری باشگاه های پرسپولیس و استقلال تا پاییز سال جاری نهایی می گردد.

باشگاه های پرسپولیس و استقلال تا پائیز واگذار می شوند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران جمشید تقی زاده عصر امروز در حاشیه افتتاح پروژه های چمن مصنوعی این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واگذاری دو شرکت فرهنگی و ورزشی پرسپولیس و استقلال که تا پاییز سال جاری نهایی می گردد، تحول شگرفی را در حوزه باشگاه داری در کشور رقم می زند.

وی عنوان نمود: مقدمات واگذاری دو شرکت فرهنگی و ورزشی پرسپولیس و استقلال طی سال های گذشته اجرا شده و با شفاف سازی اقتصادی، این باشگاه ها به وسیله بورس و فرابورس به افراد دارای اهلیت واگذار می شوند.

معاون پارلمانی و حقوقی وزارت ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد واگذاری این دو باشگاه مقدمات واگذاری دیگر باشگاه های دولتی فراهم گردد.

تقی زاده در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: طی هفته های آینده و پس از 51 سال لایحه توضیح وظایف ورزش و جوانان مطرح می گردد.

وی تاکید نمود: مشخص توضیح وظایف ورزش و جوانان بستر را برای اختصاص اعتبارات بیشتر به این حوزه فراهم خواهد نمود.

معاون پارلمانی و حقوقی وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به سوالی در مورد مسائل و کاستی های حوزه ورزش لرستان گفت: طی هفته های آینده جلسه مجمع نمایندگان استان و استاندار لرستان با وزیر ورزش و جوانان برگزار شده و با آنالیز مسائل، سهم اعتباری مناسبی به ورزش این استان اختصاص می یابد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 مهر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1312

به "باشگاه های پرسپولیس و استقلال تا پائیز واگذار می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه های پرسپولیس و استقلال تا پائیز واگذار می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید