با این میوه ریه های خود را تقویت کنید

به گزارش بالیو، متخصص طب ایرانی گفت: مصرف عناب باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و ریه می گردد.

با این میوه ریه های خود را تقویت کنید

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علیرضا یارقلی متخصص طب ایرانی با بیان اینکه صرفاً مصرف غذا های گرم باعث بالا رفتن مقاومت بدن نمی گردد، گفت: به طور مثال مصرف عناب باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و ریه خواهد شد، اما طبع این میوه سرد و خشک است به همین دلیل نمی توان قانون کلی را برای مصرف گرمی جات یا سردی جات مشخص کرد.

وی ادامه داد: به طور کلی برای تقویت قوای عمومی بدن توصیه شده که غالباً غذای گرم استفاده گردد یعنی اگر عناب استفاده می کنیم در کنار آن از آویشن نیز استفاده کنیم تا از این طریق بتوانیم سیستم ایمنی بدن را تقویت کنیم.

یارقلی با اشاره به اینکه خواب مناسب و تماشای فیلم و تصاویر انرژی بخش و خواندن کتاب های با مضامین مثبت می تواند در روز هایی که همه ما باید در خانه بمانیم باعث ایجاد نشاط و افزایش روحیه گردد، گفت: مصرف آب و غذا های آبکی مانند سوپ باید در رژیم غذایی روزانه قرار گیرد همچنین توصیه می کنم برای تهیه سوپ از مواد غذایی مانند هویج، جعفری و گزنه استفاده کنیم به دلیل اینکه این غذا ها می توانند سیستم ایمنی را تقویت نمایند.

این متخصص طب ایرانی در سرانجام گفت: استفاده از غذا های ساده در این ایام توصیه می گردد و از مصرف غذا هایی که باعث سنگینی معده می گردد باید پرهیز کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 981

به "با این میوه ریه های خود را تقویت کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این میوه ریه های خود را تقویت کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید