برنامه روز پنجم ورزشکاران ایران در پارالمپیک، امید به صعود و مدال

به گزارش بالیو، به گزارش خبرنگاران به توکیو، روز پنجم بازی های پارالمپیک 2020 توکیو فردا یکشنبه ادامه خواهد داشت و ورزشکاران ایران در پنج رشته با حریفانشان روبرو می شوند.

برنامه روز پنجم ورزشکاران ایران در پارالمپیک، امید به صعود و مدال

* دوومیدانی

در ادامه رقابت های دوومیدانی این دوره از بازی های پارالمپیک، فردا علیرضا مختاری در پرتاب وزنه 53 از ساعت 9 صبح کارش را آغاز می کند. در ماده 100 متر 13 هم وحید علی نجیمی از ساعت 12:25 در مرحله نخست حضور خواهد داشت.

* جودو

تیم جودو ایران هم با محمدرضا خیرالله زاده (وزن 100+) و وحید نوری (وزن 90-) از ساعت 10:30 صبح در مرحله مقدماتی حضور خواهند داشت و در صورت صعود به فینال، تا ساعت 17 درگیر مسابقات هستند.

* وزنه برداری

در رقابت های وزنه برداری و در دسته 97 کیلوگرم، حامد صلحی پور روز یکشنبه روی تخته می رود. پیش از این امیر جعفری و روح الله رستمی در وزنه برداری برای ایران در توکیو روی تخته رفته اند.

* بسکتبال با ویلچر

تیم بسکتبال با ویلچر ایران در چهارمین دیدار خود در پارالمپیک توکیو از ساعت 9 صبح فردا با بریتانیا بازی می کند. ایران از سه بازی گذشته خود مقابل استرالیا، آمریکا و الجزایر به ترتیب صاحب دو باخت و یک پیروزی شده است و صعود از مرحله گروهی به نتیجه بازی فردا بستگی دارد.

* تیروکمان

رمضان بیابانی، علی سنا منشازاده و فرزانه عسگری سه کماندار ایران در روز چهارم پارالمپیک هستند که از ساعت 11:30 رقابت های میکس کامپوند را آغاز می کنند. پیش از این، عسگری از ساعت 9 صبح در کامپوند انفرادی دست به کمان می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1902

به "برنامه روز پنجم ورزشکاران ایران در پارالمپیک، امید به صعود و مدال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه روز پنجم ورزشکاران ایران در پارالمپیک، امید به صعود و مدال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید