بهترین ساعت های هوشمند سال 2020 را بشناسیم

به گزارش بالیو، سرعت پیشرفت فناوری­ های دیجیتال در ساعت ­های هوشمند به قدری بالا رفته که مجهز بودن آنها به امکاناتی نظیر جستجو در اینترنت با صدای کاربر، ردیابی موقعیت مکانی با GPS یا نظارت بر ضربان قلب برای محافظت از سلامت فرد و به طور کلی برنامه ­های تناسب اندام، به انتظارات معمول مخاطبان برای انتخاب یک ساعت خوب بدل شده است. در ادامه نگاهی به بعضی از برترین ساعت­ های هوشمند دنیا خواهیم داشت.

بهترین ساعت های هوشمند سال 2020 را بشناسیم

سردمدار ساعت ­های هوشمند: گلکسی سامسونگ

این گزارش به شما پیشنهاد می ­دهد که اگر به دنبال بهترین هوشمندهای روز هستید، ساعت ­های شرکت سامسونگ را آنالیز کنید. آخرین مدل از این خانواده، ساعت گلکسی واچ است که بعد از Gear S3 و Gear Sport وارد بازار شد. این محصول که همزمان از مقاومت بالای ساعت هوشمند Gear Sport و طراحی زیبای ساعت هوشمند Gear S3 بهره ­برده، امکان حفظ باتری خود تا چهار روز را داد. گلکسی واچ در دو اندازه 42 میلی متر و 46 میلی متر در اختیار طرفدارانش گذاشته است.

جدا از سیستم ردیابی سلامت و تناسب اندام کاربر که از جمله برنامه ­های جذاب این محصول دیجیتالی است، قابلیت ویژه ­ای در این ساعت تعبیه شده است. این قابلیت همان ماژول HRM و دستیار Bixby است که برای اولین بار در ساعت گلکسی، مورد استفاده قرار گرفته است.

صفحه نمایشی که همواره روشن است: اپل واچ 5

بر اساس این گزارش، اپل در لیست بهترین ساعت ­های هوشمند، رتبه اول را به خود اختصاص نداده است، اما به طور حتم پرچمدار ساعت ­های هوشمند اپل است. اپل واچ 5 کمترین تغییر را در میان نسخه های اپل واچ دارد. تنها ویژگی مورد تمایز این ساعت از سری 4 این شرکت، صفحه نمایش همواره روشن آن است. این ویژگی به ما این امکان را می­ دهد تا در صورت خاموش بودن نمایشگر، برای چک کردن ساعت یا دیدن پیغام ­ها نیازی به روشن کردن صفحه نمایش نداشته باشیم. اپل واچ سری 5 در دسته محصولات گجتی گران قیمت قرار می­ گیرد و آن را می ­توان به کسانی پیشنهاد کرد که تمایل به پرداخت مبلغی قابل توجه برای یک ساعت هوشمند دارد.

تمام ویژگی­ های تناسب اندام مورد نظر در این ساعت وجود دارد که شامل انواع برنامه ­های برتر مانند مانیتور ECG، ردیابی GPS، مانیتورینگ چشمگیر ضربان قلب و موارد دیگر می ­گردد.

قاب چرخشی جذاب: سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2

می­ گویند، شرکت سامسونگ در زمان طراحی گلکسی واچ، بهترین ­ها را در ساعت هوشمند اکتیو، قرار داد. ساعتی باریک­تر، سبک­تر و مسلما راحت ­تر. اما درست، چند ماه پس از اولین نسخه، نسخه دوم را وارد بازار کرد که دو ویژگی خاص داشت، قاب چرخشی دیجیتال و نسخه LTE.

گلکسی واچ اکتیو 2 با صفحه نمایش 1.2 اینچی دارای روشنایی مطلوب و زیبایی قابل توجه است. در عین حال به اندازه کافی کوچک است که بر مچ دست شما بنشیند. این ساعت، علاوه بر داشتن 39 حالت تمرین، ضربان قلب، حسگر نوار قلب ECG، برنامه سلامتی و نظارت بر خواب، تمام ویژگی­ های تناسب اندامی مورد انتظار شما از مجموعه ساعت Tizen سامسونگ را داراست.

اگرچه اکتیو 2 مقرون به صرفه ­تر از اپل واچ 5، پرچمدار ساعت اپل است، اما قیمت آن از نسخه اصلی واچ اکتیو بالا­تر است. درست است که این ساعت هوشمند در دسته ساعت­ های ارزان قیمت قرار نمی­ گیرد، اما شاید شما ترجیح دهید این نسخه را در مقایسه با نسخه اصلی واچ اکتیو انتخاب کنید که شباهت بسیاری هم به آن دارد.

آخرین کوشش فسیل: Fossil Sport

فسیل در طی چند سال گذشته اقدامات بسیاری در زمینه رشد فناوری Wear OS انجام داده است. این کوشش، در بهترین ساعت هوشمندی که تا به امروز کمپانی فسیل ساخته، به اوج خود رسیده است. فسیل اسپرت از نظر قیمت، پایین­تر از اپل واچ 5 و اکتیو 2قرار گرفته است. این دستگاه دارای GPS، طراحی سبک و حداقل دو روز عمر باتری است.

فسیل در طراحی این ساعت از جدیدترین نسخه قطعه الکترونیکی (چیپست) شرکت کوالکام، عظیم ترین تولیدکننده پردازنده های موبایل، استفاده نموده است. با این فناوری، شما کاربردی آسان­تر از آنچه که در ساعت­ های قدیمی سیستم عامل Wear قرار داشت را تجربه می­ کنید.

ساعتی که چیزی از آن نشنیده­اید: TicWatch E2

یکی از ارزان ­ترین محصولات موجود در این لیست، TicWatch E2 از یک برند نسبتاً ناشناخته Mobvoi است. ساعت هوشمند E2 یک ساعت ضد آب با عمر باتری بسیار قوی است که با قیمت مناسب در دسترس مخاطبان قرار گرفته است. شما احتمالاً عاشق طراحی این ساعت نخواهید شد اما شاید قیمت پایین آن باعث گردد، از این موضوع چشم پوشی کنید. از نظر سیستم سلامتی، این ساعت مجهز به GPS داخلی، حسگر ضربان قلب دقیق و ردیابی خواب است. در واقع تمام ویژگی­ های تناسب اندام مورد نظر شما در این ساعت وجود دارد.

در ادامه جدول آنالیز ویژگی­ های این ساعت­ ها آمده است:

منبع: tech radar

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1486

به "بهترین ساعت های هوشمند سال 2020 را بشناسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین ساعت های هوشمند سال 2020 را بشناسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید