تعداد دانشجویان استعداد درخشان دانشگاه شیراز سال 98 افزایش یافته است

به گزارش بالیو، مدیر دفتر استعداد های درخشان دانشگاه شیراز از افزایش تعداد دانشجویان استعداد درخشان این دانشگاه در سال 98 اطلاع داد.

تعداد دانشجویان استعداد درخشان دانشگاه شیراز سال 98 افزایش یافته است

علی رضایی، مدیر دفتر استعداد های درخشان دانشگاه شیراز در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، از افزایش تعداد دانشجویان استعداد درخشان این دانشگاه در سال 98 اطلاع داد.

رضایی عنوان نمود: دانشجوی استعداد درخشان به دانشجویی اطلاق می شود که مجموع نمرات اکتسابی آن ها در آزمون سراسری حداقل 2 و نیم انحراف معیار از میانگین نمرات در گروه آزمایشی مربوطه بیشتر باشد.

مدیر دفتر استعداد های درخشان دانشگاه شیراز توضیح داد: بر اساس اطلاعات دریافتی از سازمان سنجش آموزش کشور، در سال تحصیلی 99-98 تعداد 39 نفر ازدانشجویان دانشگاه شیرازموفق به کسب عنوان استعداد درخشان گردیدند.

وی گفت: امکان تحصیل همزمان در دورشته تحصیلی در مقطع کارشناسی، گذراندن بعضی دروس عمومی، پایه، اصلی و تخصصی زیر نظر استاد مربوط و بدون حضور در کلاس، دریافت یاری هزینه خرید کتاب، یاری هزینه شرکت در کارگاه ها و کلاس های آموزشی، امکان استفاده از خوابگاه مناسب، اعطای یاری هزینه خرید لپ تاپ و جوایز نقدی به تناسب رتبه کسب شده در آزمون سراسری و دریافت وام تحصیلی چندین برابر؛ از مهمترین این تسهیلات به شمار می رود.

رضایی اعلام کرد: دانشجویان استعداد درخشان می توانند از آیین نامه تسهیلات آموزشی و پژوهشی و رفاهی ویژه دانشجویان استعداد درخشان استفاده نمایند.

مدیر دفتر استعداد های درخشان دانشگاه شیراز در پایان خاطر نشان کرد: مطابق روال هر سال، از دانشجویان استعداد های درخشان در اسفندماه امسال در مراسمی تقدیر به عمل خواهد آمد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 805

به "تعداد دانشجویان استعداد درخشان دانشگاه شیراز سال 98 افزایش یافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد دانشجویان استعداد درخشان دانشگاه شیراز سال 98 افزایش یافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید