تغییر پروازهای مستقیم شیراز مسقط سلام ایر

به گزارش بالیو، تاریخ پروازهای مستقیم شیراز مسقط سلام ایر تغییر کرد

سلام ایر، هواپیمایی کشور عمان، به تازگی از تغییر تاریخ پروازهای خود از شیراز به مقصد مسقط اطلاع داد. سلام ایر در آخرین اطلاعیه رسمی خود خاطرنشان کرد پروازهای مستقیم شیراز مسقط این شرکت هواپیمایی که پیشتر روزهای شنبه و چهارشنبه انجام می شد، از این پس روزهای شنبه و پنج شنبه از فرودگاه بین المللی دستغیب شیراز به فرودگاه بین المللی مسقط صورت خواهد گرفت.

تغییر پروازهای مستقیم شیراز مسقط سلام ایر

با تور عمان ارزان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

پیشتر پروازهای مستقیم شیراز مسقط که به دلیل شیوع کرونا متوقف شده بود، از تاریخ 19 سپتامبر 2020 برابر با 22 شهوریور 1399 پس از ماه ها وقفه مجددا از سر گرفته شد.

بر این اساس پرواز مستقیم شیراز مسقط در راستا رفت هر هفته در روزهای یک شنبه و پنج شنبه، ساعت 20:25 از فرودگاه شیراز (SYZ) به مقصد فرودگاه مسقط (MCT) صورت می گیرد. مدت زمان تقریبی این پرواز، یک ساعت و چهل دقیقه است و طبق برنامه ایرلاین سلام ایر، این پرواز راس ساعت 21:35 در فرودگاه مسقط به زمین خواهد نشست.

همچنین پروازهای مستقیم مسقط شیراز در راستا برگشت هواپیمایی سلام ایر نیز در همان روزهای یک شنبه و پنج شنبه ساعت 17:30 فرودگاه مسقط (MCT) را به مقصد فرودگاه بین المللی شیراز (SYZ) ترک خواهد نمود و راس ساعت 19:40 در فرودگاه شیراز به زمین خواهد نشست.

سلام ایر، ایرلاین مالی عمانی است که پروازهای ارزان قیمت را در راستاهای کوتاه ارائه می دهد و می توانید با خیالی آسوده برای خرید بلیط هواپیمای شیراز مسقط اقدام نمایید.

همچنین این شرکت هواپیمایی به دلیل ارزان بودن و ارائه خدمات مطلوب پروازی در میان ایرانیان نیز بسیار محبوب است.

چنانچه قصد خرید بلیط هواپیمایی سلام ایر از شیراز به مسقط و از مسقط به شیراز را دارید می توانید همین حالا به وسیله سایت خبرنگاران برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید

زهرا بینازاده

منبع: فلای تودی
انتشار: 2 تیر 1400 بروزرسانی: 2 تیر 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1794

به "تغییر پروازهای مستقیم شیراز مسقط سلام ایر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر پروازهای مستقیم شیراز مسقط سلام ایر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید