دریافت مشاوره حقوقی خوب

به گزارش بالیو، مشاوره حقوقی چیست

رپرتاژ آگهی - همه ما در زندگی روزمره خود دچار مشکل و مسائل حقوقی شده ایم. اما در بیشتر مواقع به دلیل اینکه از مشاوره حقوقی یاری نگرفتیم سبب شده تا متضرر شویم و یا حق ما ضایع شود. امروزه ما کمتر کسی را می بینیم که بخاطر مسائل حقوقی خود از مشاوره حقوقی استفاده کند. اما این در حالی است که شخصی که می خواهد یک عملی را انجام دهد، حال چه در حوزه کسب و کار، چه در حوزه خانواده و … حتما باید قبل از آن به یک مشاور حقوقی که در حوزه کاری خود متخصص است مراجعه نماید. حتی اگر شما تمایل به پرداخت هزینه ای برای مشاوره حقوقی خود ندارد می توانید از خدمات مشاوره حقوقی رایگان موسسه وکلای عدالت استفاده نمایید تا اطلاعات جامع و مفیدی را در خصوص مسئله حقوقی خود به دست آورید.

دریافت مشاوره حقوقی خوب

با ما همراه باشید و درباره jamalseyyedi بیشتر بدانید.

مشاوره حقوقی شامل چه مواردی میگردد؟

  • مشاوره حقوقی کیفری:

    یکی از سخت ترین و پیچیده ترین پرونده هایی که داخل هر دادگاه وجود دارد مربوط به مشاوره حقوقی کیفری می باشد. شما حتما در زمان مواجهه با این مورد از تخلفات یا شکایت قرار گرفتید، بهتر است از یک وکیل دانا و متخصص استفاده نمایید. زیرا برداشتن یک قدم کوچک اشتباه در حوزه دعاوی کیفری ممکن است برای شما بسیار گران تمام شده و رای دادگاه را به صورت کامل بازگرداند.

  • مشاوره حقوقی خانواده:

    همانطور که می دانید گاهی اوقات ممکن است در حوزه خانواده مسائل و مسائلی پیش آید که با یک مشاوره حقوقی رایگان دریافت از فردی دانا و متخصص می تواند مسئله را در همان نطفه خفه نماید و از بروز مسائل بد و ناخوشایند بعدی جلوگیری کند.

    برای مثال زمانی که زوج برای طلاق اقدام می نماید حداقل باید بداند در دادخواست خود چه بنویسد یا حتی چه مدارکی را با خود به دادگاه ببرد و هنگام درخواست طلاق آن ها را ارائه دهد. زمانی که شما از این مسائل اطلاعی نداشته باشید ممکن است زمان خیلی زیادی را بخاطر پرسیدن و یا نداشتن مدرک از دست بدهید.

    ما در موسسه وکلای عدالت سعی داشته ایم حتی در مشاوره حقوقی تلفنی خود نیز کلیه اطلاعات لازم مربوط به هر کدام از حوزه های مشاوره حقوقی را در اختیار شما عزیزان قرا ردهیم. هرچند در تماس های تلفنی یا مشاوره حقوقی آنلاین دسترسی به پرونده موجود نیست و تصمیم گیری درمورد آن بسیار سخت است ما بازهم وکلای متخصص ما در حوزه مشاوره حقوقی خانواده تمام سعی خود را دارند تا درست ترین و کامل ترین جواب ها را به شما بدهند.

  • مشاوره حقوقی ملک و املاک :

    دعاوی ملکی و املاک بیشتر در خصوص دعاوی موجر و مستاجر، تخلیه،خلع ید، الزام به تنظیم سند رسمی، افراز ملک مشاعی، الزام به ایفای تعهد و یا الزام به تحویل مبیع و … می باشد. این نوع دعاوی اصولا مدت زمان طولانی را مشمول می شوند و به صورتی نیست که شما در یک روز یا یک هفته یا بعد از یک ماه تکلیفتان روشن شده و دیگر احتیاجی نداشته باشید به این دعوا ادامه دهید. اما مسئله پیچیده تر از این حرف ها می باشد.

    شما حتما در این حوزه به مشاوره حقوقی احتیاج دارید زیرا ممکن است در جهت این دعوا به یک سری مسائل و مسائل برخورد نمایید که از نظر حقوقی با آن ها آشنا نباشید و دچار ضرر و زیان شوید. یا حتی مجبور شوید خسارت شخص مستاجر یا موجر را نیز پرداخت نمایید.

مشاوره حقوقی قرارداد بازرگانی و جلوگیری از کلاه برداری و هدر رفت پول و سرمایه

امروزه با توجه به اینکه مردم برای انجام هر کاری به قرارداد احتیاج دارند میزان درخواست در خصوص این حوزه افزایش یافته است و بیشتر افراد برای انجام حتی کارهای کوچک نیز به مشاوره حقوقی در این حوزه اقدام می نمایند.

خوب بیایید باهم یک موضوعی را آنالیز کنیم: تصور کنید شما قرار است یک پروژه عظیم یا کوچکی را برعهده بگیرید. شما از طرف مقابل خود شناخت و آشناییت ندارید و نمی دانید آیا قرار است در این پروژه پول شما و سرمایه شما بماند و تبدیل به ثروت انبوه برای شما گردد یا اینکه کل سرمایه شما در چشم بهم زدنی پودر شده و شما مجبور به بالا و پایین رفتن از پله های دادگاه شوید و هزینه های خیلی زیاد بابت شکایت و مراحل قانونی این عمل اقدام کنید.

در صورتی که شما می توانستید با استفاده از یک وکیل متخصص در این حوزه به راحتی از بروز چنین حوادثی جلوگیری نمایید و آنقدر قرارداد را سفت و محکم ببندید که به قول قدیمی ها مو لای آن درز نکند.

خدمات مشاوره حقوقی موسسه وکلای عدالت

در موسسه وکلای عدالت شما می توانید از خدمات مشاوره حقوقی

در حوزه های ذیل استفاده نمایید و از خدمات مشاوره حقوقی تلفنی، آنلاین و حضوری موسسه استفاده نمایید:

  1. مشاوره حقوقی خانواده
  2. مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری
  3. مشاوره حقوقی دعاوی ملکی
  4. مشاوره حقوقی قراردادهای بازرگانی
  5. مشاوره حقوقی دعاوی کیفری

مزایای استفاده از مشاوره حقوقی چیست؟

در خصوص اینکه آیا از مشاوره حقوقی استفاده کنیم یا خیر باید بگوییم که بهتر است به موارد زیر توجه فرمایید و اگر مورد پسندتان بود و دوست داشتید می توانید جهت مشاوره حقوقی خود اقدام نمایید.

  1. مشاوره حقوقی باعث کاهش استرس و اضطراف می گردد و فشارهای زیادی را از شما می کاهد.

    توجه داشته باشید زمانی که شما حتی یک بحث کوچک با همسر یا فرزند خود می کنید به شدت روان و ذهن شما در گیر دعوا خواهد شد و شاید تا ساعت ها و روز ها و یا هفته ها آن دعوا یا صحبت ها را از قلم نیاندازید. حال تصور کنید که شخص طرف دعوا هیچ نسبتی با شما ندارد و شما با این فرد رو به رو هستید و در میدان نبرد قرار دارید. به نظر شما چقدر می تواند بر ذهن و روان شما و روابط شما در محیط کار و خانه تاثیر بگذارد؟

  2. مشاوره حقوقی از متحمل شدن شما به ضرر جلوگیری میکند

    زمانی که شما از یک مشاور حقوقی یا وکیل حرفه ای یاری می گیرد او تمام سعی خود را می نماید تا از بروز هر گونه ضرر و زیان برای شما جلوگیر کرده و باعث پیشرفت و پیروزی شما در پرونده گردد. اما اگر شما از مشاور استفاده نکنید ممکن است رقیب شما از مشاور استفاده نماید و در برابر قانون و نقاط ضعف شما باعث گردد تا پرونده پیروز را شکست خورده و متحمل ضرر های خیلی زیاد شوید.

  3. جلوگیری از دعوا و مسائل بعدی {پیشگیری بهتر از درمان است.}

    گاهی اوقات ممکن است شما با دریافت مثلا 15 دقیقه مشاوره حقوقی تلفنی از موسسات حقوقی مثل وکلای عدالت از بروز خیلی از مسائل و پیچیدگی های بعدی در این دعوا جلوگییر کنید و آن مسئله را در همان محل انتها داده و حل و فصل نمایید.

  4. عدم دریافت مشاوره حقوقی از افراد غیر متخصص

    خیلی از مواقع شده است که شخص طرف دعوا از اقوام یا دوستان به غلط مشاوره حقوقی دریافت میکند و این عمل منجر به این می گردد تا شخص در دادگاه شکست خورده یا پیروز گردد که این ممکن است به شانس شما بستگی داشته باشد. اما بهترین حالت این است که شما از یک شخص مجرب و متخصص در حوزه حقوقی هدایت دریافت نمایید. زیرا او با چم و خم این راه آشنا می باشد و اطلاعات کافی را در خصوص مسئله حقوقی شما دارد و می تواند بهترین هدایت را به شما بدهد تا بتوانید به بهترین شکل ممکن پرونده خود را به پیش ببرید.

در انتها تیم حقوقی وکلای عدالت آماده ارائه کلیه خدمات مشاوره حقوقی در زمینه های مشاوره حقوقی خانواده ، قرارداد، دعاوی کیفری و ملکی و … می باشد. تیم وکلای عدالت با داشتن افراد متخصص و مشاوران حقوقی درجه یک کشوری می تواند به شما در موفقیت پروند های شما در دادگاه یاری کرده و از تضییع حق شما و شکست شما جلوگیری نماید. داشتن یک وکیل خوب نعمت است

در صورتی که شما در خصوص موسسه یا خدمات یا مشاوره حقوقی سوالی داشتید می توانید برای ما به وسیله سایت یا همینجا در بخش نظرات سوال کرده و ما به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

در صورتی که به مشاوره حقوقی احتیاج دارید و می خواهید در خصوص مسائل و مسائل حقوقی خود با شخصی صحبت کنید، می توانید در سایت وکلای عدالت به وسیله فرم تماس یا شماره های تماس قرار گرفته در سایت تماس بگیرید و مشاوره حقوقی رایگان دریافت نمایید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1363

به "دریافت مشاوره حقوقی خوب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریافت مشاوره حقوقی خوب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید