دعوت از 121 متقاضی در جدیدترین پذیرش جزیره پرنس ادوارد

به گزارش بالیو، جدیدترین خبرهایی که از جزیره پرنس ادوارد کانادا به دست خبرنگاران رسیده حکایت از این دارند که این استان در تاریخ 18 فوریه پذیرش جدیدی برگزار نموده و طی آن برای 121 متقاضی مهاجرت کاری/مالی دعوتنامه صادر نموده است. برنامه مهاجرت استانی جزیره پرنس ادوارد مجموعا برای 102 متقاضی در دسته های اکسپرس انتری و Labour Impact در این پذیرش دعوتنامه دریافت کردند. 19 دعوتنامه دیگر نصیب متقاضیان دسته مهاجرتی Business Impact شد؛ حداقل امتیاز این متقاضیان 82 بوده است. لازم به ذکر است برنامه مهاجرتی استانی جزیره پرنس ادوارد بخشی از برنامه مهاجرت استانی کاناداست که به بعضی از استان ها و منطقه ها کانادا اجازه می دهد سالانه تعداد معینی متقاضی مهاجرت کاری را برای اقامت دائم انتخاب کند.

دعوت از 121 متقاضی در جدیدترین پذیرش جزیره پرنس ادوارد

دسته اکسپرس انتری برنامه مهاجرت استانی جزیره پرنس ادوارد با سیستم اکسپرس انتری فدرال در ارتباط است و به این استان اجازه می دهد متقاضیان دسته های تجربه کانادایی، مشاغل فنی نیازمند مهارت و اسکیلد ورکر فدرال را برای اقامت دائم انتخاب کند.

اکسپرس انتری جزیره پرنس ادوارد

لازم به ذکر است متقاضیانی که از طرف استان انتخاب می شوند در سیستم جامع رتبه بندی 600 امتیاز اضافی کسب می نمایند و بدین ترتیب در دور بعدی حتما برای آنها نیز دعوتنامه صادر خواهد شد. دسته مهاجرتی Labour Impact نیز مختص اتباع خارجی است که از طرف یک کارفرمای مقیم جزیره پرنس ادوارد پیشنهاد کار معتبر دریافت نموده اند و از حمایت او برخوردار هستند. این دسته به اکسپرس انتری مرتبط نیست. دسته مهاجرتی Labour Impact به سه زیرمجموعه تقسیم می گردد: Skilled Worker, Critical Worker و International Graduate

در دسته Business Impact حداقل امتیاز expression of interest متقاضیان 82 بوده است. حداقل امتیاز متقاضیان اکسپرس انتری و Labour Impact اعلام نشده است. این دعوتنامه ها به وسیله راستا مهاجرتی موسوم به Work Permit Stream صادر شدند؛ این راستا مهاجرتی مختص کارآفرینان خارجی علاقه مند به راه اندازی کسب و کار در جزیره پرنس ادوارد است. شایان ذکر است که علاقه مندانی که مایل هستند به وسیله اکسپرس انتری، Labour Impact یا Business Impact از طرف استان انتخاب شوند می بایست در گام نخست تمایل خود را با ارائه Expression of Interest اعلام نمایند.

متقاضیان واجد شرایط سپس وارد صف انتظار اکسپرس انتری می شوند و بر اساس پاسخ هایی که در ابراز تمایل خود اعلام نموده اند رتبه بندی می گردند. باید توجه داشت که ابراز تمایل یا Expression of Interest درخواست نیست بلکه صرفا اقدامی است برای اعلام تمایل متقاضی به برنامه مهاجرت استانی جزیره پرنس ادوارد تا او را برای انتخاب در نظر بگیرد. سپس متقاضیانی که بالاترین امتیاز را دارند طی پذیرش های ماهانه دعوت به ارائه درخواست اقامت می شوند.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 22 دی 1400 بروزرسانی: 22 دی 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 2048

به "دعوت از 121 متقاضی در جدیدترین پذیرش جزیره پرنس ادوارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت از 121 متقاضی در جدیدترین پذیرش جزیره پرنس ادوارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید