راهنمای چگونگی انتخاب رنگ سرویس بهداشتی مناسب منزل

به گزارش بالیو، وقتی صحبت از انتخاب رنگ سرویس بهداشتی به میان می آید، عموماً رنگ آمیزی کل دیوارهای سرویس بهداشتی، یک روش ازکارافتاده و قدیمی است. سفید دارای خاصیت انعکاس نور بسیار خوبی است و باعث می گردد تا فضای شما احساس گستردگی و لوکسی داشته باشد. یک خاکستری روشن نیز استقامت را به هر فضایی اضافه می نماید و جایگزینی بی پایان برای ایده های رنگ کلینیکی است.

راهنمای چگونگی انتخاب رنگ سرویس بهداشتی مناسب منزل

وقتی صحبت از انتخاب رنگ سرویس بهداشتی به میان می آید، عموماً رنگ آمیزی کل دیوارهای سرویس بهداشتی، یک روش ازکارافتاده و قدیمی است. ایده های جدید دکوراسیون در این زمینه به ما می گویند که باید بخش هایی از فضا، مثلاً تعدادی از دیوارها، سقف یا لوازم جانبی را به رنگ مورد نظر انتخاب کنیم و نه کل فضا.

استفاده از دیوار تأکیدی با تنالیته تیره، راهی عالی برای بالا بردن روحیه در فضای شما است؛ بدون اینکه مجبور شوید کل فضا را رنگ آمیزی کنید. از آنجا که با چنین ترفندی یک دیوار تأکیدی بسیار ساده به دست می آورید، می توانید با تغییر ترند و تغییر روحیه، به راحتی ایده های رنگ سرویس بهداشتی خود را تازه کنید.

همچنین می توانید با استفاده از پانل های کنتراست گرافیکی یا الگوهای خاص، تأثیرگذاری بصری، برجستگی و سرزندگی بیشتری را درون سرویس بهداشتی خود ایجاد کنید.

رنگ سرویس بهداشتی سیاه مات

با استفاده از یک رنگ سرویس بهداشتی خاص، یعنی مشکی مات و مدرن و با الهام از سبک دکوراسیون آرت دکو، احساس زیبایی را درون فضای خود القا کنید. با این حال، از آنجا که مشکی تنالیته ای بسیار سنگین است، مطمئن شوید که تا سال ها از دیدن آن لذت خواهید برد؛ زیرا رنگ آمیزی مجدد آن سخت است و تغییر آن به روش و نگرش های جدید و جدی احتیاج دارد.

لیست قیمت 42 مدل بالش نوزاد و کودک + خرید اینترنتی

رنگ سرویس بهداشتی آبی استونی و داستی

هنگام انتخاب رنگ سرویس بهداشتی، تنالیته آبی آبرنگی استونی، یک رنگ کاملاً بی عیب و نقص است. این تن آرامش بخش است و روشنایی کافی برای انعکاس نور دارد که احساس تازگی و تمیزی را در سرویس بهداشتی شما به وجود می آورد.

می توانید از رنگی مانند این، در مقابل روکش های چوبی زیبا، لوازم جانبی حمام از چوب تیره یا به عنوان رنگ تأکیدی برای کابینت بهره ببرید. این نوع آبی یکی از نمونه های مورد علاقه ما در بین رنگ های مدرن حمام است که باید در نظر بگیرید؛ زیرا در برابر سنگ مرمر، چوب و کاشی بسیار عالی به نظر می رسد.

درجه ای گرم تر از آبی استونی، آبی داستی است که نسبت به سایر آبی ها، تنالیته خاکستری کمتری در آن وجود دارد. این رنگ با کاشی های سفید بسیار عالی به نظر می رسد و ظاهری آرام و تازه ایجاد می نماید. رنگ های متالیک گرم و لوازم جانبی چوبی سبک نیز در برابر این تنالیته، شگفت آور به نظر می رسند.

آبی داستی تقریباً با هر سبک طراحی، از سبک رترو گرفته تا معاصر به خوبی جفت و هماهنگ می گردد.

خرید اینترنتی 41 مدل بهترین میکرودرم خانگی در بازار

رنگ سرویس بهداشتی سفید روشن

اگر فضای کوچکی دارید، رنگ سفید همواره انتخاب رنگ سرویس بهداشتی مناسبی است؛ زیرا باعث می گردد هر فضایی عظیم تر از حد واقعی آن به نظر برسد. همچنین سفید به فضای حمام شما یاری می نماید که تا حد ممکن تمیز به نظر برسد و زمانی که با کاشی های کاملاً سفید ترکیب گردد، سرویس بهداشتی شما را از یک احساس لوکس برخوردار می سازد. سفید دارای خاصیت انعکاس نور بسیار خوبی است و باعث می گردد تا فضای شما احساس گستردگی و لوکسی داشته باشد.

تنالیته هایی مانند سفید برای محیط های بهداشتی، باعث می گردد که حمام شما تمیز باشد و اصولاً تمیزی را ترغیب می نماید. سفید را می توانید به راحتی دوباره رنگ آمیزی کنید زیرا به مرور زمان دچار کدری می گردد و احتیاج به تمدید دارد.

رنگ سرویس بهداشتی خاکستری بژ و روشن

یک خاکستری بژ ملایم باعث می گردد که رنگ سرویس بهداشتی شما کاملاً بی خاتمه به نظر برسد. تم ملایم و گرم آن باعث می گردد که فضای شما دنج و آرام باشد و هیچ رنگ روشن و مزاحمی بر احساس آرامش شما هنگام استحمام تأثیر نمی گذارد. تنالیته های رنگی مانند این در برابر رنگ های سفید، تیره و چوب و رنگ های عمیق تر، آن ها را بسیار انعطاف پذیر می نماید.

این رنگ ها در کنار سنگ طبیعی تکمیل شده، با کاشی های تیره کنتراست ایجاد می نمایند و با رنگ های روشن تر به خوبی ترکیب می شوند.

یک خاکستری روشن نیز استقامت را به هر فضایی اضافه می نماید و جایگزینی بی خاتمه برای ایده های رنگ سرویس بهداشتی کلینیکی است. می توانید آن را با کابینت ها، وسایل و لوازم جانبی تیره به کار ببرید و یا برای ایجاد روشنی و تمیزی با سفید ترکیب کنید.

این رنگ برای سرویس بهداشتی مدرن و همچنین سبک های سنتی تر عالی خواهد بود؛ چرا که رنگی کاملاً میانه است.

لیست قیمت 41 مدل عروسک نوزاد فانتزی دخترانه + خرید

تصاویر بیشتر

منبع: اتاق
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1410

به "راهنمای چگونگی انتخاب رنگ سرویس بهداشتی مناسب منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای چگونگی انتخاب رنگ سرویس بهداشتی مناسب منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید