رهبر جدید دنیا در بازار عرضه گوشی های هوشمند کیست؟

به گزارش بالیو، اگر اوضاع بازارِ عرضه به همین روال پیش رود، رهبری گوشی های هوشمند تغییر خواهد نمود.

رهبر جدید دنیا در بازار عرضه گوشی های هوشمند کیست؟

به گزارش خبرنگاران، هوآوی اعتمادبه نفسی دارد که هیچ کمپانی ندارد.ریچارد یو رئیس اجرایی هوآوی در سال 2016 پیش بینی کرد این کمپانی تا سال 2021 به عنوان بزرگ ترین فراوریکننده گوشی در دنیا، سامسونگ و اپل را عقب خواهد راند.

سال گذشته هوآوی بیش از 200 میلیون گوشی فروخت و این در حالی است که کمپانی چینی هیچ معامله ای هم با اپراتورهای آمریکایی ندارد!

همچنین علی رغم انگ جاسوسی به هوآوی نه تنها فروش موبایل این کمپانی کاهش نداشته، بلکه گفته می شود سال جاری سامسونگ را نیز کنار زده و رهبر عرضه کننده گوشی در دنیا می شود.(سال گذشته این بلا را بر سر اپل آورد)

دیجی تایمز نوشته است سال جاری این کمپانی قصد فراوری و عرضه 250 میلیون گوشی را در دنیا دارد و سال بعد نیز این رقم را به 300 میلیون خواهد رساند.

این کمپانی ضمن عرضه گوشی های میان رده، گوشی های پریمیوم و بسیار خوبی مانند پی20پرو و میت 20 پرو را عرضه کرد که با استقبال کم نظیری در دنیا روبرو شد.

کمپانی HiSilicon تراشه ساز هوآوی که درواقع TSMC تایوان آن را فراوری می نماید، به دنبال شرکای جدید می شود تا بازار تراشه های موبایل خود را وسعت دهد.

گزارش IDC نشان می دهد سامسونگ 292.3 میلیون گوشی در 2018 فراوری نموده که این رقم برای اپل 208.8 میلیون به ثبت رسیده است. این رقم برای هوآوی 206 میلیون بود، اما رشد 33 درصدی هوآوی بی نظیر بوده و می تواند رقبا را پس بزند و بالاخره رهبر بازار موبایل و گوشی های هوشمند در دنیا شود.

5656

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 25 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 167

به "رهبر جدید دنیا در بازار عرضه گوشی های هوشمند کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رهبر جدید دنیا در بازار عرضه گوشی های هوشمند کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید