روزانه بیش از 50 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده در پارک علم و فناوری مازندران تولید می شود

به گزارش بالیو، مسئول روابط عمومی پارک علم و فناوری گفت: روزانه بیش از 50 هزار لیتر محلول و ژل ضد عفونی کننده توسط شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری مازندران تولید می شود.

روزانه بیش از 50 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده در پارک علم و فناوری مازندران تولید می شود

صابریان، مسئول روابط عمومی پارک علم و فناوری مازندران در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران گفت: قبل از شیوع ویروس کرونا تنها 3 شرکت مستقر در پارک علم و فناوری مازندران در رابطه با تولید محصولات و تجهیزات موثر در این حوزه فعالیت می کردند. پس از شیوع ویروس و نیاز جامعه به محصولات و خدمات مرتبط با مقابله با این ویروس، 16 شرکت دیگر به تولید محصولات خدمات برای مقابله با آن پرداختند.

صابریان اضافه نمود: در حال حاضر روزانه بیش از 50 هزار لیتر محلول و ژل ضدعفونی کننده توسط شرکت های صنعت سبز طبرستان، اکلیل قائم، پوشش حیات سبز، بهساز نیروی کار نگین، پادینا طب پارسیان، زولنگ رسپینا، پاک زیست طنین مهرگان و مروارید زیبای صدف کاسپین تولید می گردد که با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران در سطح استان و کشور توزیع می گردد.

مسئول روابط عمومی پارک علم و فناوری مازندران مطرح نمود: هماهنگی برای اخذ مجوز های تولید و توزیع، صدور محور های داخلی لازم، کمک به بازاریابی، تامین منابع اقتصادی و کاهش هزینه های جاری شرکت ها از جمله خدمات چتر حمایتی پارک علم و فناوری در ممانعت از رکود اقتصادی شرکت های عضو بوده است. صندوق پژوهش و فناوری مازندران نیز به عنوان نهاد اقتصادی حمایتی از واحد های فناور و شرکت های دانش بنیان نیز نقش به سزایی در تامین منابع اقتصادی لازم داشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1091

به "روزانه بیش از 50 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده در پارک علم و فناوری مازندران تولید می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزانه بیش از 50 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده در پارک علم و فناوری مازندران تولید می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید