زاکه رونی: بازی با ایتالیا رمق مان را گرفته بود

به گزارش بالیو، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن سومین شکست متوالی تیمش در جام کنفدراسیون ها را با خستگی ناشی از بازی قبلی برابر تیم ملی ایتالیا توجیه کرد.

زاکه رونی: بازی با ایتالیا رمق مان را گرفته بود

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، آلبرتو زاکه رونی پس از آنکه تیمش در سومین بازی خود در مرحله گروهی جام کنفدراسیون ها برابر تیم ملی مکزیک تن به شکست 2 بر یک داد تا بدون امتیاز از گردونه رقابت ها حذف گردد، گفت: مکزیک آماده تر از ما بود و در حفظ توپ بهتر از ما کار کرد اما نباید فراموش کنیم که بازی قبلی ما برابر تیم ملی ایتالیا واقعا نفسگیر بود و رمق مان را گرفت. آن بازی سبب شد نتوانیم برابر مکزیک با تمام قوا به میدان برویم.

با وجود قبول 3 شکست متوالی که اولین آن با نتیجه 3 بر صفر مقابل برزیل و دومی اش با نتیجه 4 بر 3 برابر ایتالیا بود و همچنین دست خالی ترک کردن جام کنفدراسیون ها، زاکه رونی ترجیح داد به نکات مثبت حضور مردانش در این تورنمنت اشاره کند.

وی اضافه کرد: جام کنفدراسیون ها به ما یاری نموده تا تجربه خود از بازی های بین المللی را افزایش دهیم. این همان چیزی بود که ما کم داشتیم. بنابراین می توانیم این بازی های را به فال نیک بگیریم. من واقعا می خواستم تیمم از این بازی ها امتیاز بگیرد اما از عهده اش بر نیامدیم. از حالا به بعد باید بازی های محبت آمیز با تیم های مطرح جهان مانند تیم هایی که اینجا با آنها روبرو شدیم را در دستور کار خودمان قرار دهیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 329

به "زاکه رونی: بازی با ایتالیا رمق مان را گرفته بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زاکه رونی: بازی با ایتالیا رمق مان را گرفته بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید