سامانه پژوهشی گلستان در دانشگاه صدا و سیما راه اندازی شد

به گزارش بالیو، معاون پژوهشی دانشگاه صدا و سیما گفت: دانشگاه صداو سیما در جهت ارتقاء سطح فعالیت های پژوهشی اساتید، سامانه پژوهشی گلستان را راه اندازی کرد.

سامانه پژوهشی گلستان در دانشگاه صدا و سیما راه اندازی شد

علی رجب زاده طهماسبی، معاون پژوهشی دانشگاه صدا و سیما در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران گفت: در جهت ارتقاء سطح فعالیت های پژوهشی دانشگاه صدا و سیما، طرح جامع پژوهشی اعضای هیئت علمی را همگام با مصوبات وزارت علوم تدوین نموده ایم. همچنین در این زمینه سامانه پژوهشی گلستان راه اندازی شد که طبق آن اساتید دانشگاه می توانند به وسیله این سامانه شرایطی را ایجاد نمایند که دانشگاه صداو سیما در رتبه بندی ici وزارت علوم رنکینگی در بین 61 دانشگاه جامع داشته باشد.

طهماسبی ادامه داد: با توجه به تاکیدات رئیس سازمان صدا و سیما و افزایش بودجه فعالیت های پژوهشی از شرکت های دانش بنیان، پژوهش های کارافرین و تجاری سازی یافته های پژوهشی در سطح وسیع حمایت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه افزایش حمایت از استادان منجر به افزایش شرکت آن ها در فعالیت های پژوهشی می گردد؛ توضیح داد: ارتقاء سطح پژوهشی دانشگاه با افزایش فعالیت های پژوهشی اساتید در تمام حوزه ها متجر می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 710

به "سامانه پژوهشی گلستان در دانشگاه صدا و سیما راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه پژوهشی گلستان در دانشگاه صدا و سیما راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید