سسچیناتو: رویاهای من بازی در سن سیرو با پیراهن میلان و رویارویی با فدرر است

به گزارش بالیو، تنیسور مشهور ایتالیایی رویاهای زندگی اش را تشریح کرد.

سسچیناتو: رویاهای من بازی در سن سیرو با پیراهن میلان و رویارویی با فدرر است

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت تنیس آمریکا، مارکو سسچیناتوی 27 ساله دوران خوبی در سال 2019 نداشت و از رده 16 دنیا به رده 71 سقوط کرد. البته او امیدوار است با آغاز سال جدید میلادی به صندلی گذشته اش در تنیس حرفه ای مردان دنیا باز گردد.

این تنیسور مشهور ایتالیایی درباره رویاهایش گفت: من دو رویا دارم. اول اینکه با راجر فدرر پیش از بازنشستگی اش بازی کنم. رویای دوم من کمی پیچیده است، زیرا می خواهم با پیراهن میلان در سن سیرو بازی کنم.

مارکو سسچیناتو ادامه داد: خوشبختانه در دوران کنونی تنیس دنیا هر هفته بازی می کنید و این باعث می گردد تا به خوبی مورد آزمایش قرار بگیرد. خوشحالم که طی این سال ها مورد احترام رقبایم قرار گرفتم و پیش از آن وجود نداشتم. اکنون جوکوویچ، نادال و فدرر به من احترام می گذارند. همه چیز برای من پس از نخستین قهرمانی در تورنمنت مجارستان تغییر کرد و می دانم باید عملکرد بهتری داشته باشم. پرت کردن و شکستن راکت پس از شکست کار اشتباهی است. قول دادم وقتی پدر شدم بهتر خودم را کنترل کنم. باید در زمین بازی و بیرون از آن تغییر یابم. البته باید تاکید کنم بازی در فضایی با سکوت کامل برای من خوب نیست. من باید تاکتیک های خود را هنگام حمله بهتر کنم و اعتماد به نفس داشته باشم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 670

به "سسچیناتو: رویاهای من بازی در سن سیرو با پیراهن میلان و رویارویی با فدرر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سسچیناتو: رویاهای من بازی در سن سیرو با پیراهن میلان و رویارویی با فدرر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید