شناسایی ایده های خلاق هدف رویداد استارت آپ گردشگری قم

به گزارش بالیو، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم با اشاره به برگزاری رویداد استارت آپ گردشگری، شناسایی ایده های خلاق را از جمله اهداف این رویداد دانست.

شناسایی ایده های خلاق هدف رویداد استارت آپ گردشگری قم

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگر استان قم، حمید یزدانی مدیرکل میراث فرهنگی این استان امروز چهارشنبه 14 شهریور97 با اعلام این خبر گفت: این رویداد روز شنبه مورخ 17 شهریور ماه در دو بخش داوری ایده ها و آشنایی با مفاهیم کارآفرینی، گردشگری، چالش ها، و فرصت های استان قم برگزار خواهد شد.

یزدانی ادامه داد: 53 ایده در این رویداد شرکت نموده اند که پنج ایده برتر ضمن تقدیر، از حمایت های تسهیلاتی صندوق کارآفرینی امید بهره خواهند برد.

او اضافه نمود: ایده های برتر همچنین جهت تجاری سازی ازمشاره رایگان صندوق پژوهش وفناوری کریمه استفاده خواهند کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی قم گفت: انتقال تجربه، شبکه سازی با دیگر فعالان حوزه گردشگری از دیگر اهداف این رویداد است.

مدیر کل میراث فرهنگی قم ضمن لزوم ایده پردازی در صنعت گردشگری توضیح داد: توسعه صنعت گردشگری نیازمند ایده پردازی و نوآفرینی است و برای رسیدن به این مهم باید از دیدگاه های جدید و تحول پذیر استقبال کنیم.

او خاطر نشان کرد: تورهای گردشگری تاریخی و فرهنگی، معرفی جاذبه های گردشگری، فروش سوغات و صنایع دستی، خرید بلیت وسایل حمل و نقل، رزرو اماکن اقامتی و رفاهی، گردشگری سلامت از جمله محورهای استارآپ گردشگری قم است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 آذر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 36

به "شناسایی ایده های خلاق هدف رویداد استارت آپ گردشگری قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی ایده های خلاق هدف رویداد استارت آپ گردشگری قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید