ضدعفونی مترو در شیراز اجرا شده است

به گزارش بالیو، خبرنگاران/فارس رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز اظهار داشت که ضدعفونی همه اماکن و ناوگان ریلی این سازمان از سه روز پیش شروع و شامگاه پنج شنبه یکم اسفند به خاتمه رسید.

ضدعفونی مترو در شیراز اجرا شده است

حسن مرادی شامگاه پنج شنبه یکم اسفند به خبرنگاران گفت: با توجه به شیوع بیماریهای عفونی و واگیر در فصل زمستان هرساله واحد سلامت و طب کار مدیریت ایمنی، سلامت و تضمین کیفیت سازمان نسبت به ضدعفونی همه اماکن و قطارهای مسافربری اقدام می نماید.

مرادی افزود: ضدعفونی واگن ها و محوطه عمومی مترو در شیراز سال جاری از تاریخ 28 بهمن و با توجه به شیوع بیماری کرونا در چین و احتمال سرایت آن به شهروندان شیراز و به ویژه توسط خدمه چینی شاغل در مترو شیراز با حساسیت و دقت بیشتری اجرا شده است.

رئیس سازمان قطار شهری شیراز با بیان اینکه شب گذشته عملیات ضدعفونی همه ایستگاه ها و واگن های قطار شهری کامل شده است، تاکید نمود که مراقبت از سلامت شهروندان، در اولویت این سازمان قرار داشته و دارد.

او گفت: در این دوره شرکت طرف قرارداد بعد از طی مراحل قانونی انتخاب و تایید شد و باتوجه به تحریم مواد خارجی هالامید که در دوره های قبلی ممنوع بود از مواد ضدعفونی نماینده ایرانی سایاسپت-اچ پی استفاده شد.

به گفته مرادی، هندریلهای پله های برقی و ثابت، آسانسورها، گیتهای ورود و خروج، دستگیره دربها، سطوح داخلی قطارها و کابینهای راهبری که نقش زیادی در ایجاد آرامش میان شهروندان و اعتماد به مترو در جهت حمل و نقل عمومی ایفا می نمایند، ضدعفونی شده است

رئیس سازمان قطار شهری شیراز یادآور شد: برنامه ها و راهکارهای بهداشتی دیگری نیز در دست طراحی و اجرا است که گزارش آنها متعاقبا اعلام می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 902

به "ضدعفونی مترو در شیراز اجرا شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضدعفونی مترو در شیراز اجرا شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید