قانع: باید به صورت مداوم حریف را بررسی کرد ، کوهیان: ذوب آهن تنها تیمی است که بازیکن بومی دارد

به گزارش بالیو، سرمربی تیم هندبال شهید شاملی گفت: ذوب آهن تیم خوب و یکدستی بود، اما ما حریف را به خوبی بررسی نموده بودیم.

قانع: باید به صورت مداوم حریف را بررسی کرد ، کوهیان: ذوب آهن تنها تیمی است که بازیکن بومی دارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، پروانه کوهیان، سرمربی ذوب آهن پس از شکست تیمش برابر شهید شاملی، گفت: من از نتیجه خوشحالم و بچه ها خوب بازی کردند. تنها تیمی که در لیگ سال جاری بازیکن بومی داشت، ذوب آهن بود و حتی یک بازیکن هم از جای دیگر نگرفته بودیم و من از این موضوع خوشحالم. وقتی سایر تیم ها را می بینم حداقل 5،6 بازیکن از نقاط مختلف ایران گرفتند و بالطبع آنها باید بهتر نتیجه بگیرند.

وی توضیح داد: مطمئنا این بچه ها تجربه کسب می نمایند و شاگردانم امروز هم خوب بازی کردند. ما در ضد حمله ها گل خوردیم و در تاکتیک ها گل زدیم. با توجه اینکه گفتم دفاع وسط حریف خالی است، نتوانستیم از آن استفاده کنیم. مطمئنا در سال های آینده بهتر خواهیم بود.

خدیجه قانع، سرمربی تیم شاملی نیز گفت: ذوب آهن تیم خوب و یکدستی بود اما ما حریف را به خوبی بررسی نموده بودیم و غیر از 10 دقیقه اول، توانستیم بازی خوبی ارائه کردیم.

وی در مورد عملکرد خوب تیم شاملی در نیمه دوم توضیح داد: هندبال یک بازی است که اگر حتی تیم را از قبل بررسی نموده باشیم مربیان در لحظه می توانند تاکتیک و تکنیک را تغییر دهند. ما باید به صورت مداوم تیم را بررسی کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1392

به "قانع: باید به صورت مداوم حریف را بررسی کرد ، کوهیان: ذوب آهن تنها تیمی است که بازیکن بومی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قانع: باید به صورت مداوم حریف را بررسی کرد ، کوهیان: ذوب آهن تنها تیمی است که بازیکن بومی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید