مقاله: با لیست دانشگاه های کانادا مورد تایید وزارت بهداشت و درمان همراه ما باشید

به گزارش بالیو، دانشگاه های گروه ج کانادا از نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، موارد زیر است. اعتبار کم تری از گروه ب و بسیار کم تر از گروه الف دارد. برای تحصیل ارزان قیمت یا پذیرش سریع، این دانشگاه ها مناسب است. اما حتی المقدور از لیست گروه الف و گروه ب استفاده کنید.

مقاله: با لیست دانشگاه های کانادا مورد تایید وزارت بهداشت و درمان همراه ما باشید

اگر قصد دارید پس از دانش آموختگی در رشته های پزشکی، پیراپزشکی، دندان پزشکی و یا داروسازی از دانشگاه های کانادا، مدرک تحصیلی شما در ایران، ارزشیابی و معادل سازی شده و بتوانید پروانه کسب و مطب و کد نظام پزشکی دریافت کنید، تحصیل در دانشگاه های زیر را توصیه می کنیم.

فهرست 72 دانشگاه کانادا که مورد تایید اداره کل دانش آموختگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشورمان است و در کتابچه ارزشیابی دانشگاه های این کشور در سال 1398 منتشر شده است را در زیر مشاهده می کنید.

کانادا، یکی از بهترین مقصدهای تحصیلی ایرانیان در امریکای شمالی است. یکی از دلایلی که ایرانیان، دانشگاه های کانادا را برای ادامه تحصیل انتخاب می کنند، فرصت اقامت و اشتغال پس از تحصیل و اقدام برای دریافت حق شهروندی و گذرنامه کانادایی است. همچنین، دانشگاه های کانادا از دانشجویان ارشد و دکتری، مدرک GRE-GMAT درخواست نمی کنند. موضوعی که خیلی ها را از تحصیل در دانشگاه های ایالات متحده آمریکا، فراری می دهد. این گزارش، شما را با فهرست دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کانادا آشنا می کند.

منبع مقاله: با لیست دانشگاه های کانادا مورد تایید وزارت بهداشت و درمان همراه ما باشید

انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1393

به "مقاله: با لیست دانشگاه های کانادا مورد تایید وزارت بهداشت و درمان همراه ما باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: با لیست دانشگاه های کانادا مورد تایید وزارت بهداشت و درمان همراه ما باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید