کانادا ، انتخابی بدون تردید

به گزارش بالیو، بسیار رخ داده که حتی در ایده آل ترین شرایط موجود فکر های عجیب و غریبی به ذهن مان می رسد که بعضی از آن ها معقول و بسیاری از آن ها نا معقولند. یکی از این فکر هایی که شاید عجیب و غریب به نظر برسد، مهاجرت و زندگی در جایی است که تمام ایده آل های مان را داشته باشد. اما قبل از این که چمدان خود را ببندید بد نیست نیم نگاهی به این مطلب بیندازید شاید در انتخاب کشور مطلوب خود برای مهاجرت راحت تر باشید... اگر هوای مهاجرت در سر دارید و در انتخاب کشور مناسب برای مهاجرت تردید دارید، با ما همراه باشید.

کانادا ، انتخابی بدون تردید

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

چرا مهاجرت به کانادا را با کمال میل می پذریم؟

تاکنون بسیار کم دیده شده که فردی از مهاجرت به کانادا پشیمان گردد. کانادا دارای اقتصاد قوی، رفاه بالای اجتماعی و نظام کاری قوی است و کشوری مهاجر پذیرست که از روش های مختلف به داوطلبان مهاجرت، با رعایت قوانین اقامت و تابعیت اجازه ورود می دهد. قسمت بزرگی از اقتصاد این کشور در دست مهاجران است؛ چرا که 30% جمعیت را این افراد تشکیل می دهند. علت اصلی این درصد بالا از جمعیت در این کشور سطح بالای رفاه اجتماعی است که دلیل اصلی مهاجران است.کشور کانادا یکی از بهترین انتخاب ها برای مهاجرت است. اما بهتر است از آمادگی خود برای این تصمیم مهم مطمئن شوید تا از اشتباهات احتمالی پیشگیری کنید. کانادا کشوری وسیع و پهناور با تنوع فرهنگی زیاد و فرصت های شغلی گوناگون است. در این مقاله به دانستنی های مهاجرت به کانادا می پردازیم.

دلایلی که باعث جذابیت مهاجرت به کانادا شده است:

امکان مهاجرت با تمامی اعضای خانواده وجود دارد.

در کانادا امکان تحصیل و درمان رایگان برای همه مهاجران وجود دارد.

همه می توانند به کانادا مهاجرت نمایند از کارگران ساده گرفته تا سرمایه گذاران.

کانادا از مهندسان فناوری اطلاعات و برنامه نویسان استقبال ویژه ای به عمل می آورد.

مهم ترین دلیل مهاجرت به کانادا این است که پس از سه سال زندگی و داشتن اقامت دائم می توانید از کلیه امکانات شهروندی برخوردار شوید.

اگر شما قصد راه اندازی کسب و کاری هر چند کوچک را در کانادا دارید، باید گفت قوانین و مقررات بسیار مناسب است و جای هیچ نگرانی ای نیست.

در کانادا به راحتی به بازار آمریکا و مکزیک دسترسی دارید.

و در نهایت به تایید سازمان ملل کانادا بهترین کشور برای زندگی است.

آیا این دلایل برای مهاجرت کافی نیست؟!؟!؟

شما کدام روش مهاجرت به کانادا را انتخاب می کنید؟

از بین روش های مهاجرت به کانادا مهم ترین آن ها به توضیح زیر است:

اکسپرس اینتری: در مهاجرت به کانادا به روش اکسپرس اینتری، افراد متخصص و با مهارت، می توانند با این روش متقاضی دریافت ویزای کانادا شوند. ثبت نام برای افراد مختلف محدودیت ندارد، و با پاسخگویی به سوالات مطرح شده، ارسال مدارک و کسب امتیاز بالا، می توانید اقامت دائم آن را به دست آورید. کشور کانادا دارای فرصت های بی شمار کاری برای افرادی است که متقاضی مهاجرت به وسیله نیروی کار ماهر هستند. اساسا جمعیت کشور کانادا رو به پیر شدن است و این بهترین فرصت برای مهاجرت به کانادا به وسیله اکسپرس اینتری است.

برنامه مهاجرت استانی: در کشور کانادا که دارای 10 استان است، هر کدام برنامه ها و قوانین مهاجرتی خاص خود را دارند که با توجه به مجموعه این شرایط می توان برای استان مورد نظر رزومه ارسال کرد و در صورت تایید به استان مورد نظر در کانادا مهاجرت کرد.

مهاجرت به استان کبک: استان کبک، برنامه ها و قوانین مهاجرتی مستقلی دارد. در حال حاضر، متقاضیان کبک باید مستقیما درخواست مهاجرت کاری و سرمایه گذاری خود را برای دولت کبک ارسال نمایند.

مهاجرت تحصیلی: مهاجرت تحصیلی یکی از بهترین گزینه ها برای دریافت اقامت کانادا است، کانادا دارای برترین دانشگاه های جهان و بهترین سیستم آموزشی است و شرایط تحصیل رایگان در کانادا وجود دارد.

اسپانسر شیپ: برای کسانی که همسر یا فرزندان آن ها در کانادا زندگی می نمایند، شرایط مهاجرت و دریافت اقامت دائم به وسیله اسپانسر شیپ فراهم است.

آیا از پس مخارج مهاجرت به کانادا می آیید؟

حال که کم و بیش با مزیت های مهاجرت به کانادا و روش های آن آشنا شدید، وقت آن است که مهم ترین بخش، یعنی هزینه مهاجرت را آنالیز نمایید؛ این که آیا می توانید از پس خرج و مخارج تان در یک کشور غریب مثل کانادا برآیید؟ برای محاسبه این که چه مقدار پول برای مهاجرت به کانادا احتیاج دارید؟ باید پارامترهای مختلفی را آنالیز نمایید.اگر کمی تحقیق نموده باشید قطعا این را می دانید که مهاجرت به کانادا از زمان تصمیم گیری و اقدام تا بخش پایانی، یعنی ورورد به خاک آن، مراحل مختلفی دارد که هرکدام از آن ها به مقداری پول احتیاج دارند. البته باید توجه باشید که مقدار پولی که برای رفتن به کانادا هزینه می کنید با توجه به روشی که انتخاب می کنید، متفاوت است؛ پس احتیاج است که ابتدا درباره هریک از روش های مهاجرت به کانادا، با یک مشاور یا وکیل مهاجرتی حرفه ای مشورت کنید و اطلاعات کامل و دقیقی کسب کنید و سپس تصمیم بگیرید.اما هرگز درباره این موضوع نگران نباشید! به طور کلی هزینه زندگی در کانادا درعین حال که از بسیاری از کشورهای اروپایی بیشتر است از کشورهایی مثل استرالیا، آمریکا و انگلستان کمتر می باشد. خصوصا در بخش مسکن؛ این کشور در مقایسه با دیگر کشورهای پیشرفته جهان به مراتب ارزان تر است. اگر هم دوست دارید درباره این موضوع بیشتر بدانید با یکی از مشاورین مهاجرتی موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت تماس برقرار کنید و تمام سوالات مربوط به این موضوع حیاتی در ذهن تان را پاک کنید.

چرا مهاجرت به وسیله موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت؟

قطعا با واژه ریسک آشنا هستید. در میان آشنایان و دوستان تان هم احتمالا با افرادی برخورد کردید که در راه مهاجرت به کشورهای دیگر مثل کانادا، ریسک کردند و بدون مشورت با وکیل یا مشاوری اقدام کردند سپس به درهای بسته خوردند. شما این گونه نباشید. مهاجرت و برپا کردن یک زندگی جدید و همینطور سرمایه ای که در دست دارید، بزرگ ترین دلایلی هستند که شما وادار می نمایند که به سوی مشورت و کسب اطلاعات بیشتر بروید. موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت با همکاری کارشناسان حرفه ای و وکلای بین المللی آماده است تا شما را بدون هیچ ریسک و خطری در این راه همراهی کند. پس در انتخاب تان مطلع باشید.

منبع: همگردی
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 696

به "کانادا ، انتخابی بدون تردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانادا ، انتخابی بدون تردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید