مقاله: سقف کاذب آسمان مجازی چه مزایا و ویژگی هایی دارد؟

به گزارش بالیو، نور پردازی یکی از مهم ترین و اصولی در کیفیت این محصول تاثیر بسزایی دارد. انتخاب مناسب هر یک از متریال در طبیعی جلوه دادن این سقف نقش موثری دارند و اولین بخش سقف مجازی است که به سقف اصلی متصل می گردد. لامپ های مصرفی در این سقف بیشتر از لامپ های t5 و t4،LED و FPLانتخاب می شوند.

مقاله: سقف کاذب آسمان مجازی چه مزایا و ویژگی هایی دارد؟

تعداد تایل با توجه به بودجه مشتری و فضای مورد نظر بستگی دارد. پس از انتخاب طرح طبق نظر مشتری، طرح انتخاب شده روی تایل ها چاپ می گردد و به شکل پازل در سقف جایگذاری می گردد.

انتخاب سقف کاذب مناسب در اجرای آسمان مجازی ضروری تلقی میگردد. سازه سقف دارای تنوع بسیاری است که مشتری می تواند با توجه به بودجه و سلیقه خود نوع آن را انتخاب نماید. لازم به ذکر است که می توان در فضای مورد نظر از انواع دیگر سقف کاذب استفاده کرد و فقط در قسمتی که آسمان مجازی نصب می گردد از سازه سقف کاذب استفاده نمود.

این روزها مدل و طرح های بسیار متنوعی از سقف های کاذب در بازار وجود دارد. بسیاری از فضاها از خانه گرفته تا محل کار و مکان های عمومی مثل بیمارستان و …کاربرد دارند. سقف کاذب یا آسمان مجازی نوعی سقف کشسان می باشد که بر روی آن علاوه بر طرح های زیبا، نورپردازی هم شکل گرفته است تا به نام یک سقف زیبا و کاربردی در محل های مختلف از آن استفاده گردد.

منبع مقاله: سقف کاذب آسمان مجازی چه مزایا و ویژگی هایی دارد؟

انتشار: 21 مهر 1400 بروزرسانی: 21 مهر 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1950

به "مقاله: سقف کاذب آسمان مجازی چه مزایا و ویژگی هایی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: سقف کاذب آسمان مجازی چه مزایا و ویژگی هایی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید