مهاجمان پرسپولیس: دروازه کدوم وره؟

به گزارش بالیو، پیروزی 1-0 مقابل مس رفسنجان قاعدتاً باید برای طرفداران شادمان کننده باشد اما ضعف گلزنی در پرسپولیس آن چنان کلافه کننده شده که صدای همان طرفداران را در فضای مجازی در آورده است.

مهاجمان پرسپولیس: دروازه کدوم وره؟

خبرنگاران؛ احسان محمدی- آب زنید راه را هین که پرسپولیس می رسد! این خط و نشان بسیاری از طرفداران پرسپولیس بعد از پیروزی 1-0 مقابل مس رفسنجان است. آن ها با یک بازی کمتر به دو امتیازی استقلال رسیده اند. به صدر. جایی که چهارسال آن جا لنگر انداخته بودند و حالا مستاجران تازه ای پیدا نموده است.

پیروزی 1-0 مقابل مس رفسنجان که در چند هفته گذشته امتیازات بسیار خوبی جمع نموده بود و با محمد ربیعی به پیش می تاخت قاعدتاً باید خشنود کننده باشد اما ضعف گلزنی در پرسپولیس آن چنان کلافه کننده شده که صدای طرفداران را در فضای مجازی در آورده است.

پرسپولیس نیمه اول یک بازی کاملاً معمولی را به نمایش گذاشت. چند بار روی دروازه حریف فشار آورد اما نوشی صوفیانی دروازه بان مس را خیلی به زحمت نینداختند. نیمه دوم همان تصویر تکراری در بازی هفته پیش مقابل تراکتور خلق شد. این بار امید عالیشاه از روی نقطه کرنر توپ را ارسال کرد و باز سیدجلال حسینی مدافع پیش کشیده این تیم با یک ضربه سر دقیق دروازه حریف را باز کرد.

یک گل سه امتیازی از بازیکنی که تمام نمی گردد و به تنهایی در دو هفته 6 امتیاز به حساب قرمزها واریز نموده است. ضمن اینکه او در بازی با شهرخودرو هم یک گل زد تا الان بعد از نوراللهی 4 گله با 3 گل زده بهترین گلزن پرسپولیس باشد!

بعد از این گل پرسپولیس بارها صاحب موقعیت شد، فشار آورد و پایان در دقیقه 76 محمدحسین کریم زاده که تنها 14 دقیقه بود به عنوان بازیکن ذخیره وارد ترکیب شده بود دومین کارت زرد را گرفت و اخراج شد تا پرسپولیسی ها با خیال راحت تری وارد زمین حریف شوند اما در این بازی احسان پهلوان، وحید امیری، احمد نوراللهی و محمدمهدی مهدی خانی توپ هایی را از دست دادند که برای هدر دادن آن ها یک بازیکن باید خیلی دقت کند!

ویروس گل نزنی مدتهاست به جان این تیم افتاده است، نه مهدی عبدی و آرمان رمضانی گل می زنند و نه مهدی خانی و وحید امیری تمام کننده نشان داده اند. همین امر باعث می گردد طرفداران این تیم تا دقیقه 90 تن و بدنشان بلرزد و هر آن منتظر دریافت گل مساوی و از دست رفتن امتیازات کامل بازی گردد. همان اتفاقی که مقابل استقلال و آلومینیوم و ذوب آهن و نفت مسجدسلیمان و نساجی و ... رخ داد. تیم خوب موقعیت خلق می نماید اما بازیکنان از درون شش قدم هم قادر به گلزنی نیستند تا بازی های این تیم به شدت برای طرفداران حساس و گاهی رنج آور گردد.

با این همه یک پیروزی حتی 1-0 التیام بخش است. بعد از ماشین سازی و تراکتور این سومین پیروزی شاگردان یحیی گل محمدی است که آن ها را به صدر جدول نزدیک نموده است. پرسپولیس هفته آینده مقابل پیکان بازی می نماید، تیمی چغر و سخت باز که گل زدن به آن ها آسان نیست.

شنبه اما مهمترین بازی هفته بین سپاهان و استقلال برگزار می گردد. دو تیمی که برای صدرجدول می جنگند. این مسابقه شاید یکی از جدال هایی باشد که عیار واقعی محمود فکری را می سنجد. سپاهان در این هفته ها تیمی نشان داده که ضد فوتبال بازی نمی نماید، محرم نویدکیا مشتاق بازی هجومی است و استقلال هم در خط حمله بهترین های لیگ را در اختیار دارد. این بازی می تواند بعد از مدت ها لذت یک فوتبال پر تب و تاب را به علاقه مندان فوتبال ببخشد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1616

به "مهاجمان پرسپولیس: دروازه کدوم وره؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجمان پرسپولیس: دروازه کدوم وره؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید