ناظم الشریعه: تورنمنت تایلند حکم بازی تدارکاتی را برای مان دارد

به گزارش بالیو، سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: حضور در تورنمنت تایلند به آمادگی و هماهنگی بالای بازیکنان یاری به سزایی می نماید.

ناظم الشریعه: تورنمنت تایلند حکم بازی تدارکاتی را برای مان دارد

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران، محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال با بیان اینکه شاگردانش بازی سختی مقابل قزاقستان داشتند به سایت فدراسیون فوتبال گفت: این تیم رتبه چهارم اروپا را دارد و حریف سرسختی برای مان بود. باتوجه به اینکه بازی تدارکاتی مناسبی نداشتیم، تورنمنت تایلند برای مان بیشتر حکم بازی تدارکاتی و آماده سازی را دارد تا نتیجه دریافت.

وی ادامه داد: دیدار ژاپن و تایلند را بررسی نموده و معتقدم تیم تایلند فراتر از آسیاست. رشدی که این تیم دارد، مربی بسیار خوبی که جذب نموده و از همه مهمتر حضور 8 هزار تماشاگری که در این دیدار حضور داشتند، شرایط بازی برای ما را سخت خواهد نمود. اما همانطور که گفتم، هماهنگ شدن بازیکنان برای مان اهمیت بالایی دارد و به این تورنمنت به بازی تدارکاتی و آماده سازی نگاه می کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: تمام کوشش مان این است که با بهترین آمادگی جسمانی به مصاف حریفات سرسخت خود در جام جهانی کلمبیا برویم. برهمین اساس نوع نگاه مان کسب تجربه، آماده سازی و هماهنگی بیشتر تیمی است و نتیجه برای مان اهمیتی ندارد. در بازی های سخت، ملی پوشان تحت فشار قرار می گیرند و محک جدی و مناسبی می خورند.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 587

به "ناظم الشریعه: تورنمنت تایلند حکم بازی تدارکاتی را برای مان دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناظم الشریعه: تورنمنت تایلند حکم بازی تدارکاتی را برای مان دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید