نامه نگاری مسئولین شورای عالی انقلاب فرهنگی با قوه قضائیه برای فردی خاص تکذیب شد

به گزارش بالیو، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل شورای عالی انقلاب فرهنگی نامه نگاری مسئولین این شورا با قوه قضائیه برای فردی خاص در موضوع جمعیت شناسی را کذب محض خواند.

نامه نگاری مسئولین شورای عالی انقلاب فرهنگی با قوه قضائیه برای فردی خاص تکذیب شد

عباس میرزاحسینی مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی تنها نهاد کشور بود که برخلاف دیدگاه های رایج مبنی بر سیاست های کنترل جمعیت مسئله بحران جمعیت جوان در آینده کشور را پیش بینی کرد و ضمن انتشار گزارش های علمی در این زمینه به فرهنگ سازی موضوع در جامعه پرداخت.

وی اضافه کرد: پیگیری موضوع افزایش جمعیت و تغییر سیاست های تحدید جمعیت در سال های اخیر نیز مورد توجه شورای عالی انقلاب فرهنگی و مسئولان آن بوده است و پیگیری های صورت گرفته توسط دبیرخانه شورا و گزارش های علمی و آثار منتشره موید این موضوع است.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در پایان با بیان اینکه هر گونه نامه نگاری از جانب دبیرخانه شورا با قوه قضائیه برای فردی خاص در موضوع جمعیت شناسی کذب محض است، گفت: انتشار این مطالب کذب در آستانه روز ملی جمعیت که موجب دلسردی دلسوزان انقلاب می شود جای تامل دارد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1139

به "نامه نگاری مسئولین شورای عالی انقلاب فرهنگی با قوه قضائیه برای فردی خاص تکذیب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه نگاری مسئولین شورای عالی انقلاب فرهنگی با قوه قضائیه برای فردی خاص تکذیب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید