نخستین تصویر نوسفراتو منتشر شد؛ فیلم ترسناک نو رابرت اگرز

به گزارش بالیو، بازسازی فیلم کلاسیک نوسفراتو به وسیله رابرت اگرز - فیلم ساز محبوب ژانر وحشت و خالق جادوگر و فانوس دریایی - هواداران سینمای ترسناک را هیجان زده نموده است و امروز، نخستین تصویر آن به وسیله مجله امپایر منتشر شد.

نخستین تصویر نوسفراتو منتشر شد؛ فیلم ترسناک نو رابرت اگرز

نخستین تصویر فیلم نوسفراتو، شخصیت اِلن که به وسیله لی لی رُز دپ (دختر جانی دپ) نقش آفرینی می گردد را نشان می دهد که سایه چنگ های معروف شخصیت نوسفراتو روی صورت او افتاده است. بیل اسکاشگورد، بازیگر نقش پنی وایز در فیلم آن (2017)، نقش شخصیت کنت اورلاک (نوسفراتو) را در فیلم بر عهده دارد. ویلیم دافو، نیکولاس هولت، اِما کورین ، آرون تیلور جانسون، سایمن مک برنی و رالف اینسون دیگر بازیگران این فیلم هستند.

اگرز در خصوص این تصویر در مصاحبه با امپایر می گوید: این فیلم قرار است ترسناک باشد. در ژانر وحشت ساخته می گردد. [در واقع] در ژانر وحشت گوتیک ساخته می گردد. معتقدم از آخرین ساخت یک فیلم در ژانر وحشت گوتیک که واقعا ترسناک باشد مدت زیادی گذشته است؛ و فکر می کنم که بسیاری از مخاطبان پس از تماشا فیلم، دوباره این حس ترس را تجربه نمایند.

رابرت اگرز در خصوص نقش آفرینی بیل اسکاشگورد اضافه می نماید: به جرئت می توانم بگویم که بیل به قدری برای این نقش تغییر نموده که می ترسم تمجیدی که لیاقتش را دارد نگیرد؛ چون گویی خودش زیر نقش دفن شده است. نوسفراتو داستان زنی به نام اِلن و یک هیولای خون آشام در ترانسیلوانیا به نام نوسفراتو را روایت می نماید که در تعقیب اِلن است و زندگی او را به آشوب می کشاند.

نسخه اولیه نوسفراتو سال 1922 به وسیله فریدریش ویلهلم مورنائو در سبک اکسپرسیونیسم آلمانی ساخته شد و یکی از اولین آثار فاخر ژانر وحشت شناخته می گردد. آن اثر، اقتباسی از دراکولا اثر برام استوکر بود که بخاطر حق مالکیت نام دراکولا، نام فیلم و شخصیت ها را تغییر داده بودند. ورنر هرتزوگ هم در سال 1979 اثری اقتباسی از این فیلم مشهور ساخته است.

شرکت فوکس فیچرز، تهیه نماینده و توزیع نماینده فیلم، هنوز تاریخ دقیقی برای اکران این فیلم اعلام ننموده است اما اگر تاخیری رخ ندهد، نوسفراتو سال آینده میلادی روی پرده می رود.

منبع: BloodyDisgusting

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 آبان 1402 بروزرسانی: 30 آبان 1402 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 2426

به "نخستین تصویر نوسفراتو منتشر شد؛ فیلم ترسناک نو رابرت اگرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین تصویر نوسفراتو منتشر شد؛ فیلم ترسناک نو رابرت اگرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید