نصیرزاده: باید تا 10 روز دیگر بدهی هنریکه را پرداخت کنیم، نمی توانیم طلب شیمبا را به شرکت هنگ کنگی بدهیم

به گزارش بالیو، هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز تأکید کرد که این باشگاه باید تا 10 روز آینده طلب ادسون هنریکه، بازیکن سابق ماشین سازان را پرداخت کند.

نصیرزاده: باید تا 10 روز دیگر بدهی هنریکه را پرداخت کنیم، نمی توانیم طلب شیمبا را به شرکت هنگ کنگی بدهیم

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

هوشنگ نصیرزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به عملکرد ماشین سازی در لیگ سال جاری گفت: نسبت به فصل گذشته در همین زمان، چهار امتیاز بیشتر گرفته ایم و این در حالی است که 9 بازیکن جدید در این فصل به ما اضافه شده اند. ما تیم خوبی داریم و بازیکنان با یکدیگر همدل هستند، ضمن اینکه بازیکنان قدیمی و باتجربه تر نیز به ما در اداره تیم یاری می نمایند. از طرفی کار کردن با رسول خطیبی راحت است و خوشبختانه هیچ مسئله ای در تیم ما وجود ندارد.

وی با اشاره به بسته شدن پنجره نقل وانتقالات باشگاه ماشین سازی تأکید کرد: این موضوع به پرسپولیس یاری کرد تا قهرمان گردد. تیم های ایرانی به تغییرات زیاد عادت نموده اند. این در حالی است که یک مثال بین مربیان وجود دارد که می گویند تیمی که دو سال کنار هم بازی کند دیگر نیازی به مربی ندارد. قبلاً مقررات فیفا اجازه نمی داد که بعد از پرداخت پول، پنجره باز گردد، ولی الان قوانین تغییر نموده است و به محض اینکه پول لوسیانو پریرا را بدهیم، مشکل ما رفع خواهد شد. این موضوع حتی در حکمی که به ما داده اند آمده است و مسئله ای بابت نقل وانتقالات نداریم.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز در پاسخ به این پرسش که چه زمانی طلب پریرا پرداخت خواهد شد؟، توضیح داد: این بازیکن می تواند به تهران بیاید و پولش را بگیرد. پریرا یک شرکت در هنگ کنگ را به ما معرفی نموده است تا پولش را به این شرکت پرداخت کنیم، ولی نمی توانیم این کار را انجام دهیم. ما ترجیح می دهم که طلب شیمبا را مستقیم به خودش بدهیم.

نصیرزاده درباره پرداخت طلب ادسون هنریکه، مدافع برزیلی پیشین ماشین سازان هم خاطر نشان کرد: در این پرونده کمیته انضباطی فیفا رأی داده و ما حتماً باید تا 10 روز آینده طلب این بازیکن را پرداخت کنیم. هیچ حکمی علیه ما وجود ندارد و این بازیکنان فقط طلب شان را می خواهند. ما مطالبات بعضی بازیکنان را فقط به دلیل اینکه ایران را ترک کردند، نتوانستیم پرداخت کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 595

به "نصیرزاده: باید تا 10 روز دیگر بدهی هنریکه را پرداخت کنیم، نمی توانیم طلب شیمبا را به شرکت هنگ کنگی بدهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصیرزاده: باید تا 10 روز دیگر بدهی هنریکه را پرداخت کنیم، نمی توانیم طلب شیمبا را به شرکت هنگ کنگی بدهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید