هشدار هواشناسی در مناطقی از آمریکا: شهرها را تخلیه کنید

به گزارش بالیو، به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان ان، در پی آشفته شدن شرایط جوی در آمریکا، هواشناسی این کشور نسبت به آثار و تبعات گسترده طوفان آیدا هشدار داد.

هشدار هواشناسی در مناطقی از آمریکا: شهرها را تخلیه کنید

در این ارتباط هواشناسی آمریکا اعلام نموده که ممکن است طوفان آیدا باعث گردد تا بعضی منطقه ها آمریکا برای هفته ها یا ماه ها قابل سکونت نباشد.

براساس ارزیابی ها، حدود 14 میلیون آمریکایی در جهت عبور طوفان سهمگین آیدا قرار دارند و این طوفان با وزش بادهای شدید، بارندگی سیل آسا و بالا آمدن سطح آب همراه خواهد بود.

در نیواورلئان شهردار این شهر از ساکنان خواسته است تا شهر را ترک نمایند. به گفته مقامات نیواورلئان، افرادی که خانه های خود را ترک نمی نمایند، باید در انتظار تبعات طوفان باشند، چون همزمان برق و ارتباطات قطع می گردد و شاید امدادگران حتی تا سه روز نتوانند خود را به آن ها برسانند.

دیگر مقامات محلی هم از ساکنان و شهروندانی که در جهت طوفان آیدا قرار دارند خواسته اند تا محل سکونت خود را تا پیش از رسیدن این طوفان عظیم ترک نمایند و تا عادی شدن شرایط به منطقه برنگردند.

تصاویر و گزارش ها حاکی از تخلیه بسیاری از فروشگاه ها و ایجاد موانع ایمنی در بسیاری از منطقه ها دارد، هرچند هنوز معین نیست که حجم خرابی های احتمالی این طوفان تا چه مقدار خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1903

به "هشدار هواشناسی در مناطقی از آمریکا: شهرها را تخلیه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار هواشناسی در مناطقی از آمریکا: شهرها را تخلیه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید