هیئت مدیره باشگاه بارسلونا اسپانیا خواستار ابقای والورده شد

به گزارش بالیو، باشگاه بارسلونا میخواهد یک فصل دیگر هم به سرمربی اش اعتماد کند.

هیئت مدیره باشگاه بارسلونا اسپانیا خواستار ابقای والورده شد

با تور اسپانیا از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، در حالی که روز گذشته ( سه شنبه) اخباری مبنی بر احتمال اخراج ارنستو والورده از مربیگری تیم فوتبال بارسلونا شنیده می شد، نشریه مارکا مدعی شده که این باشگاه تصمیم گرفته که به سرمربی اسپانیایی اش رأی اعتماد دهد.

طبق اعلام نشریه چاپ مادرید، جلسه هیئت مدیره باشگاه بارسلونا شب گذشته (سه شنبه) برگزار و اکثریت اعضا تصمیم به ابقای والورده ای داده اند که در دو فصل مربیگری اش در این تیم دو فصل متوالی قهرمانی لالیگا، و یک بار قهرمان جام حذفی شده است.

صدور رأی اعتماد به والورده در حالی است که پیش از این هم خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا بر حمایت خود از سرمربی سابق اتلتیک بیلبائو حمایت نموده بود. حتی لیونل مسی کاپیتان تیم هم اخیراً بر لزوم حمایت از والورده تأکید نموده بود.

بارتومئو شنبه هفته جاری پس از باخت بارسلونا مقابل سویا در فینال کوپا دل ری، به رسانه ها گفت: این باخت تقصیر سرمربی تیم نبود. لازم می دانم بگویم والورده شخصی است که به شیوه ای کاملاً معین دارد تمام تلاشش را برای یاری به تیم ما انجام می دهد. باشگاه بارسلونا کاملاً به ارنستو والورده اعتماد دارد.

نه تنها لیونل مسی، بلکه دیگر بازیکنان تیم از جمله جرارد پیکه، جوردی آلبا و ایوان راکیتیچ نیز حمایت شان از والورده را اعلام نموده بودند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 221

به "هیئت مدیره باشگاه بارسلونا اسپانیا خواستار ابقای والورده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیئت مدیره باشگاه بارسلونا اسپانیا خواستار ابقای والورده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید