واکنش جهانپور به تزریق واکسن کرونا به ایرانیان در ارمنستان

به گزارش بالیو، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در مورد تزریق واکسن کرونا به گردشگران در ارمنستان توضیحاتی داد.

واکنش جهانپور به تزریق واکسن کرونا به ایرانیان در ارمنستان

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، کیانوش جهانپور، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در مورد این موضوع که تعدادی از مردم برای تزریق واکسن کرونا به ارمنستان سفر می نمایند، اظهار کرد: در بعضی از کشور های همسایه ما از جمله ارمنستان از واکسیناسیون علیه کرونا استقبال نشده است.

او اضافه نمود: این کشور واکسن آسترازنکا را وارد نموده است که مورد استقبال عمومی قرار نگرفته و مردم این کشور واکسن ها را مورد استفاده قرار نداده اند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: از آنجایی که این واکسن ها تاریخ مصرف دارند، به گردشگر هایی که به آنجا سفر می نمایند، تزریق می گردد.

او تاکید نمود: اگرچه واکسن هایی که در این کشور به گردشگر ها زده می گردد، تاریخ مصرف گذشته نیستند اما برای اینکه چنین اتفاقی نیفتد آن ها را به گردشگر های خارجی با پاسپورت تزریق می نمایند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: در بعضی دیگر از کشور های همسایه ما هم وضع به همین گونه است. در این کشور ها از واکسیناسیون استقبال عمومی صورت نگرفته است و تاریخ انقضاء واکسن در حال اتمام است و ممکن است در بعضی از شهر های عراق هم شاهد این شرایط باشیم.

منبع: خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 تیر 1400 بروزرسانی: 23 تیر 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1831

به "واکنش جهانپور به تزریق واکسن کرونا به ایرانیان در ارمنستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش جهانپور به تزریق واکسن کرونا به ایرانیان در ارمنستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید