واکنش میلاد عبادی پور به خط خوردن از تیم ملی برای بازی های آسیایی

به گزارش بالیو، عبادی پور دریافت کننده تیم ملی والیبال با انتشار استوری ای در صفحه شخصی خود به خط خوردن از تیم ملی برای بازی های آسیایی واکنش نشان داد.

واکنش میلاد عبادی پور به خط خوردن از تیم ملی برای بازی های آسیایی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، میلاد عبادی پور دریافت کننده تیم ملی بعد از عملکرد ضعیف در قهرمانی آسیا در لیست نو بهروز عطایی برای بازی های آسیایی و انتخابی المپیک جایی نداشت و از تیم ملی برای بازی های آسیایی خط خورد.

میلاد عبادی پور به خط خوردن از تیم ملی واکنش نشان داد و استوری ای در صفحه شخصی خود منتشر کرد، طی این استوری او نوشت:

این چند روز را با خود مرور می کنم. رویای بزرگی که در سر داشتیم؛ طرفدارانی که هر بازی با شورو حرارت از ما حمایت کردند. همدلی که بین اعضای تیم برقرار بود. حیف که همه این ها به آن چه می خواستیم منجر نشند. افسوس بزرگ که نتوانستیم پاسخ قلب های عاشق و فریادهای رسای مردم و تماشاگران را بدهیم. من به عنوان سرباز همیشگی تیم ملی از تمام طرفداران و اعضای خانواده والیبال عذرخواهی می کنم.

در مورد موارد مختلف که در این مدت مطرح شدند حرف های زیادی باقی است که باید در زمان لازم به آن ها پرداخته شود. اما حالا و در آستانه دو رویداد مهم برای تیم ملی والیبال شاید زمان مناسبی نباشد که این موضوعات را طرح کنم و به زبان بیاورم. البته که با تجه به مهر و ارادت قلبی به طرفداران والیبال این مسئولیت را بر دوش خود می بینم که در یک موقعیت بهتر نکاتی را با آن ها در میان بگذارم.

من به عنوان سرباز تیم ملی با وجود مصدومیت کهنه ای که داشتم همه تانم را برای قهرمانی آسیا به کار گرفتم اما همان طور که گفتم هزاران افسوس که شد در کنار هم جشن بگیریم. خیلی دوست داشتم در دو تورنمنت مهم پیش رو نیز در خدمت تیم ملی کشورم باشم اما بنابرنظر کادرفنی یا هرچیز دیگری که حتما به آن احترام می گذارم به اردو دعوت نشدم قسمت اینگنه بوده که فعلا بین من تیم ملی که عاشقانه دوستش داشتم جدایی بیفتد. آرزو می کنم روزی در موقعیت بهتردوباره پیراهن مقدس تیم ملی کشورم را برتن کنم و برای شادی دل شما بجنگم. به امید موفقیت و سربلندی ایران در مسابقات پیش رو و صعود به المپیک پاریس؛ دوست دار و ارادتمند همه شما میلاد عبادی پور.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 شهریور 1402 بروزرسانی: 8 شهریور 1402 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 2412

به "واکنش میلاد عبادی پور به خط خوردن از تیم ملی برای بازی های آسیایی" امتیاز دهید

111 کاربر به "واکنش میلاد عبادی پور به خط خوردن از تیم ملی برای بازی های آسیایی" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش میلاد عبادی پور به خط خوردن از تیم ملی برای بازی های آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید