پیشنهاد مجذوب کننده اروپایی برای مهدی قایدی، انتقال بزرگ برای ستاره سابق استقلال در زمستان

به گزارش بالیو، ستاره فصل قبل استقلال با یک پیشنهاد اروپایی مجذوب کننده روبرو شده است.

پیشنهاد مجذوب کننده اروپایی برای مهدی قایدی، انتقال بزرگ برای ستاره سابق استقلال در زمستان

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سایت MNS نوشت: مهدی قایدی در تابستان از استقلال جدا شد تا پیراهن الاهلی را بر تن کند. او تا به امروز پیروز به زدن 3 گل با پیراهن این تیم اماراتی شده است. او عملکرد خوبی در این کشور داشته است و کارشناس اماراتی به ستایش از مهدی قایدی پرداختند و او را جزو بازیکنان خارجی خوب شاغل در لیگ این کشور دانستند.

باشگاه سلتیک که در این فصل عملکرد خوبی در فصل جابجایی نداشته است، در پلی آف لیگ قهرمانان نیز آغاز ضعیفی داشت و به همین دلیل خیلی زود در مرحله پلی آف حذف شد. این تیم با حضور آنژه پوستج اوغلو، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال استرالیا در پی تقویت خود برای ادامه فصل است و به همین دلیل روی مهدی قایدی دست گذاشته است و خواستار جذب این بازیکن شده است.

کوتاه قامت با 167 سانتی متر قد، اما یک استعداد بزرگ. این بازیکن 22 ساله شگفت انگیز که 8 بازی ملی هم برای تیم ملی ایران در کارنامه دارد، فصل قبل در صدر جدول برترین گلسازان لیگ برتر ایران نهاده شد و می تواند تحرک را به خط حمله این تیم اضافه کند و باعث گردد فرایند گلزنی در تیم اسکاتلندی تغییر کند.باید دید بازیکن ایرانی در فصل زمستان چه تصمیمی خواهد گرفت و حاضر به رفتن به فوتبال اروپا است یا در شباب الاهلی باقی خواهد ماند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 2054

به "پیشنهاد مجذوب کننده اروپایی برای مهدی قایدی، انتقال بزرگ برای ستاره سابق استقلال در زمستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد مجذوب کننده اروپایی برای مهدی قایدی، انتقال بزرگ برای ستاره سابق استقلال در زمستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید