چه کسانی مانع تحویل مسکن بازنشستگان پالایشگاه آبادان هستند؟

به گزارش بالیو، خبرنگاران : بعضی بازنشستگان پالایشگاه آبادان که به دلیل عدم تحویل منازل مسکونی خود برای چندمین بار به تهران آمده اند، از افرادی سخن می گویند که مانع تحویل مسکن به آنها شده اند.

چه کسانی مانع تحویل مسکن بازنشستگان پالایشگاه آبادان هستند؟

جهت دریافت خدمات آلاچیق ساده با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگار مالی خبرنگاران ، صبح امروز بازنشستگان پالایشگاه آبادان برای پنجمین بار جلوی درب اصلی وزارت نفت تجمع کردند. این در حالی است که کمتر از یک ماه از آخرین تجمع آنها مقابل وزارت نفت می گذرد، اما آنها هنوز به نتیجه قابل قبولی دست نیافته اند.

جمعی از بازنشستگان و شاغلان پالایشگاه آبادان به نمایندگی از سایر کارکنان این پالایشگاه به عدم واگذاری منازل مسکونی سازمانی به رغم وجود مصوبه وزارت نفت، جلوی درب اصلی این وزارت خانه در خیابان طالقانی تجمع کردند و خواهان ملاقات حضوری با وزیر نفت شدند.

بر اساس این گزارش، این افراد که با ساک و چمدان از شهر آبادان به تهران آمده اند، خواهان ملاقات وزیر نفت و تحقق یافتن این مصوبه شد ه اند. یکی از این افراد در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به اینکه برای پنجمین بار است که مقابل وزارت نفت تجمع می نمایند، گفت: پالایشگاه آبادان 10هزار و 700 واحد مسکونی دارد که از سال 79 تا به امروز بیش از 70 درصد آن واگذار شده اما برای 30 درصد به جامانده که به ما تعلق می گیرد، این طرح متوقف شده است.

یکی دیگر از این افراد که پلاکارد در دست خواهان ملاقات وزیر نفت است، گفت: اعتراض ما بر این است که چرا آن واحدهایی که واگذار شده، به عده زیادی از کارکنان غیر نفتی تعلق گرفته و حالا چیزی که بعد از 30 سال حق ماست، به ما تعلق نمی گیرد.

این افراد که از کیلومترها آن طرف تر به تهران آمده اند، خواهان ملاقات وزیر نفت هستند تا مشکلشان را در کنار سدی که بعضی از معاونان وزیر جلوی پای آنها قرار داده بازگو نمایند.

یکی دیگر از این افراد که سال گذشته از پالایشگاه آبادان بازنشسته شده می گوید: بعضی به ما می گویند که شخص وزیر با واگذاری منازل مسکونی به ما بازنشستگان مخالفتی ندارد اما بعضی معاونان وی جلوی این امر را گرفته اند.

وی اضافه نمود: من سال گذشته بازنشست شدم و با پس اندازی که آن زمان داشتم می توانستم یک واحد آپارتمان خریداری کنم، اما به دلیل اینکه به ما این وعده را داده بودند که منزل مسکونی سازمانی ما به نام ما خواهد شد، از آن تصمیم صرف نظر کردم. در حالی که همین سال جاری 100 میلیون تومان به قیمت همان خانه اضافه شده و ما دیگر توان خانه دار شدن را نداریم.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 823

به "چه کسانی مانع تحویل مسکن بازنشستگان پالایشگاه آبادان هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه کسانی مانع تحویل مسکن بازنشستگان پالایشگاه آبادان هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید