چه کسانی نباید به آفریقای جنوبی سفر نمایند؟

به گزارش بالیو، به آفریقای جنوبی سفر نکنید اگر …، هر مسافر با تصویر ذهنی که از مقصد دارد راهی سفر شده و هر مقصد ویژگی های خاص برای مسافران خاص دارد. آفریقای جنوبی نیز به عنوان مقصدی مهیج و البته متفاوت باب طبع افرادی ست که هیجان، لوکس بودن و در عین حال تجربه اقامت در طبیعت را با هم می خواهند؛ اما نباید فراموش کنید که سفر به مقاصد متفاوت روحیه ای متفاوت می خواهد. پس بی تردید اگر عاشق ماجراجویی هستید و روحیه سفر گروهی دارید، تور آفریقای جنوبی خاطره انگیزترین سفر شما خواهد شد.

چه کسانی نباید به آفریقای جنوبی سفر نمایند؟

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

اگر می خواهید لذت واقعی سفر را بچشید و از ثانیه به ثانیه اقامت خود لذت ببرید، باید مقصد را متناسب با روحیه ای که دارید انتخاب کنید. تور آفریقای جنوبی پکیجی کامل است که توانسته رضایت مسافران، با سلیقه و علائق مختلف را به سوی خود جلب کند. بعضی از افراد آفریقا را برای سواحل زیبا و حتی شنا در کنار کوسه های سفید انتخاب می نمایند، بعضی عاشق سافاری و دیدن حیات وحش هستند و بسیاری از گردشگران برای دیدن جاذبه های ژوهانسبورگ و کیپ تاون به این کشور سفر می نمایند؛ اما با هر قصدی که را برای گذراندن تعطیلات انتخاب نموده اید بهتر است بدانید که داشتن روحیه گروهی و عشق به طبیعت دو شرط اولیه برای لذت بردن از جاذبه های این مقصد مهیج و زیبا هستند. (خرید بلیط تهران ژوهانسبورگ)

.

اگر شکیبا و منظم نیستید به آفریقای جنوبی سفر نکنید

شاید برایتان عجیب باشد اما شما به یکی از پیشرفته ترین کشورهای دنیا سفر نموده اید. درست است که بیشتر افراد آفریقا را با حیات وحش استثنایی اش می شناسند اما این به معنی نیست تکنولوژی در این کشور وجود ندارد. دو شهر ژوهانسبورگ و کیپ تاون از زیباترین شهرهای این کشور هستند که با داشتن خیابان های مهندسی شده، رستوران و هتل های بین المللی و جاذبه های فراوان جز پر گردشگرترین مقاصد گردشگری دنیا شناخته می شوند. با این وجود بهتر است تنهایی سفر کردن به آفریقای جنوبی را فراموش کنید چرا که سفر به آفریقای جنوبی به عنوان کشوری دور و کمتر شناخته شده نیازمند برنامه ریزی دقیق و راهنمای گردشگری مجرب می باشد.

تورهای آفریقای جنوبی به صورت گروهی برگزار می شوند و همسفران این تور مانند خانواده ای بزرگ ساعات زیادی را با هم سپری خواهند کرد. از رو این داشتن روحیه گروهی و البته منظم بودن شرط اول لذت بردن از سفر است؛ بنابراین سعی کنید با راهنمای خود هماهنگ باشید و به ساعات مشخص شده برای شروع تورها توجه کنید. مطمئن باشید که همراهی با همسفران خوب، شکیبا و منظم علاوه بر ایجاد فضای شاد، لذت سفر را چندین برابر می نماید. (خرید بلیط تهران کیپ تاون)

کسانی که به طبیعت و حیات وحش بی تفاوت هستند

بسیاری از ما ساعت ها نشسته و در مستندهای حیات وحش کوشش حیوانات برای بقا را دیده ایم. البته از پشت صفحه شیشه تلویزیون! اگر با دیدن این برنامه ها هوش از سرتان پریده، پس سفر به آفریقای جنوبی را جز برنامه های واجب زندگیتان قرار دهید. دیدن حیواناتی مانند شیر، بچه یوزپلنگ ها، فیل های عظیم و الجثه و مهربان، کرگدن های با ابهت و لمس کردن آن ها در فاصله چند متری، تجربه ای است که هیچگاه فراموش نخواهید کرد.

علاوه بر سافاری های جنگل، سافاری های زیرآب نیز هیجان مخصوص به خود را دارند. در این سافاری ها می توانید در محیطی کاملاً امن کنار کوسه های سفید و تمساح های غول پیکر شنا کنید. آفریقای جنوبی یکی از زیباترین مناظر طبیعی دنیا را دارد. بزرگ ترین درخت بائوباب دنیا در این کشور زندگی می نماید و صاف ترین کوه دنیا دقیقه در وسط شهر کیپ تاون قرار گرفته است؛ بنابراین اگر می خواهید عجیب ترین حیوانات دنیا، حیرت انگیزترین گونه های گیاهی و خارق العاده ترین مناظر طبیعی را از نزدیک ببینید حتماً به آفریقای جنوبی سفر کنید.

.

کسانی که از غذا خوردن لذت نمی برند، تور آفریقای جنوبی را انتخاب ننمایند!

غذا و فرهنگ غذایی بخش پر دغدغه هر سفر است؛ اما این بخش در آفریقای جنوبی به یکی از جاذبه های سفر تبدیل شده است. آفریقای جنوبی سال های زیادی تحت استعمار کشورهای فرانسه، انگلیس و هلند بوده است از این رو فرهنگ غذایی این کشور به شدت تحت تأثیر این فرهنگ ها قرار گرفته و با ترکیب شدن با غذاهای محلی معجونی لذیذ و خوش طعم را به وجود آورده اند. بیشتر رستوران های ژوهانسبورگ و کیپ تاون با ارائه غذاهای آفریقایی و بین المللی در محیطی شاد، لحظاتی خاطره انگیز را برای مسافران به ارمغان می آورند.

در ادامه با تعدادی از غذاهای لذیذ آفریقای جنوبی آشنا می شویم:

پوتجیکوز: طرز تهیه این غذا را سال ها قبل مهاجران آفریقایی کشف کردند اما طعم لذیذ آن باعث شده به یکی از محبوب ترین غذاهای این کشور تبدیل گردد. گوشت و سبزیجات تازه ترکیب اصلی پوتچیکوز را تشکیل می دهند و آن را می توان در بیشتر رستوران های محلی و بین المللی سفارش داد.

خوراک مرغ دوربان: نوعی خورشت آفریقایی است که با سینه مرغ و ادویه مخصوص تهیه شده و همراه برنج سرور می گردد. به دلیل شبیه بودن دوربان به خورشت های ایرانی، این غذا از غذاهای محبوب توریست های ایرانی است.

.

اگر عاشق ماجراجویی نیستید به آفریقای جنوبی سفر نکنید!

لحظه به لحظه اقامت در آفریقای جنوبی با تفریحات چالش برانگیز همراه است؛ اما مسافران تور آفریقای جنوبی مهیج ترین لحظه ها را در سان سیتی تجربه خواهند کرد. سان سیتی یا شهر آفتاب در شمال آفریقا قرار گرفته و اقامت یک یا دو شبه در تور آفریقای جنوبی را به خود اختصاص داده است. بازی مهیج هزارتوی گمشده، سریع ترین زیپ لاین دنیا، بزرگ ترین زمین گلف آفریقا، پارک های آبی با سرسره های متنوع، سافاری های پارک ملی پیلانسبرگ با بیگ فایو آفریقای جنوبی، دهکده قبایل آفریقایی، پارک شیرهای سفید و … همه و همه مناظر و تفریحاتی هستند که در سان سیتی خواهید دید و از انجام آن ها لذت خواهید برد.

منبع: ستاره ونک
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 728

به "چه کسانی نباید به آفریقای جنوبی سفر نمایند؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "چه کسانی نباید به آفریقای جنوبی سفر نمایند؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه کسانی نباید به آفریقای جنوبی سفر نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید